Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Leírás

A funkcióval a már előre felparaméterezett adatforrásban definiált listák automatikus elküldésére van lehetőség, a listán szereplő ügyfélnek/ ügyfél dolgozónak, vagy egy e-mail címre.
Ennek segítségével például minden nap el lehet küldeni a legenerált fizetési felszólításokat az ügyfeleknek, vagy egy összegzőt elküldeni egy megadott e-mail címre.

Ezeknél az automatikus üzeneteknél csak az Automatikus üzenet típus fülön megadott e-mail címre tudnak e-mailt küldeni, sERPa felhasználóhoz nem rendelhetők hozzá, így ezeknél az üzenet típusoknál nincs hatása a Felhasználók fülön megadott adatoknak.

Egyéb

Szükséges teendők az automatikusan e-mail küldés ügyfelek felé / e-mail címre: Bizonylat küldése ügyfél részére beállítási lépések

Fülek

Automatikus üzenet típus

 

 

 

Fordítás




 

 

 

 

Leírás

Ha a listán nem szerepel ügyfél/ ügyféldolgozó, akkor válasszuk Küldés módja: Egybe lehetőséget, és adjuk meg az e-mail címet.

 

Jelenleg a következő listák(listaváltozatok) használhatóak:

1.Akta lista (Html,Excel)

2.Bérkarton lista (Excel)

3.Egyenlegközlő levél (Html)

4.Fizetési felszólítás levél (Html, Excel:Intrum)

5.Főkönyv kivonat lista

6.Főkönyv összegző lista (Html)

7.Iratleíró lista (Html,Excel)

8.Karbantartási terv (Html)

9.Készlet lejárat (Excel)

10.Minimum készlet (Html, Excel, PDF)

11.Rendelés állapot lista (Html)

12.Statisztika lista (Html)

13.Szerződés terv-tény (Html)

14.Vevő folyószámla lista (Html)

15.Vevőrendelés állapot követés (Excel)

16.Módosítási tájékoztató /Cégfüggő/ (PDF)

 

Ha nincs eredménye a listának, akkor nem küld e-mail-t:

Karbantartási terv

 

Fontos

Ha az e-mail helyes beállítások ellenére sem kerül kiküldésre, akkor előfordulhat, hogy nagyobb fájlt próbálunk küldeni, mint ami az SQL-ben a Database Mail System Parameter-ben be van állítva. Ilyen esetben a sERPa hibanaplóba bekerül egy bejegyzés is.