A funkcióval listázhatjuk az iratok adatait, különböző szűrések állíthatók be, valamint megadható a rendezettség és a részletezés. Ezzel a listával azokat az adatokat listázzuk, amelyeket a sERPában vettünk fel az irat bevitelben. Ha az iratban szereplő képet (pl. az eredeti irat szkennelt képét) szeretnénk kinyomtatni, ezt úgy tehetjük meg, hogy az irat oldalon állva indítjuk el a nyomtatást.
Egyéb
IratLeiro.xsl
A fejléc csak az első oldalra nyomtatódik.
Ha a listát Excelbe kérjük, akkor a következő mezők kerülnek az excel fájlba: Iktatószám, Iratgyűjtő, Ügyfélkód, Ügyfélnév, Ügyfél telephelykód, Ügyfél telephelynév, Ügyféltörzs nélküli ügyfélnév, Ügyfél irányítószám, Ügyfél helység, Ügyfél utca, h.szám (utóbbi 4 oszlop csak ha sorozathoz be van állítva), Tárgy, Dátum, Előzmény, Beérkezés/Elküldés dátuma, Tervezett elintézés dátuma, Saját ügyintéző kód, Saját ügyintéző név, Megjegyzés, Tényleges elintézés dátuma.
A lista (Html listaváltozat) elküldhető automatikus e-mail formájában. Részletes leírás a Lista küldés e-mail-ben fejezetben.
Rendezettség: Párbeszédablakon megadottak szerint.
Lapdobás: Ügyfél / Iktatószám, Saját ügyintéző / Iktatószám
Sortipus = 10 esetén a IratOldalFajlNev visszaadjuk a irathoz kapcsolt irat fájl nevét/URL útvonalát, amelyet QR2 kitehetünk, excelbe egy oszlopba megjelenik. (Irat oldal fájl név)
Nyomtató, MS Excel, HTML
A lista használható az Adatforrásban.
Funkció elérése menüszerkesztéskor: Iratkezelés / Listák / Iratleíró lista
|
|
(Nincs,Érték) [Nincs] |