Ha a folyamat során szükségünk van, hogy az aktáknak ne csak határideje legyen ami szerint rendezni, szűrni tudjuk, hanem ezen felül még egy csoportosítása, akkor következőket kell beállítani.
1. Az akta típus funkcióban pipáljuk be a prioritás használatát, azokon a sorozatokon ahol ezt használni akarjuk.
2. Az akta típus funkcióban adjuk meg, hogy az új aktáknak mi legyen a kezdő prioritása.
1. Az akta funkcióban az Általános fülön tudjuk módosítani az akta prioritását, vagy ha üresen hagyjuk akkor kivenni a prioritásos akták közül.
2. Az akta funkció a bal oldali keresőbe hasznos használni az "Ajánlott sorrend" fület, itt a rendezettségben elől vannak a prioritással rendelkező akták, a legnagyobb van elől, azonos prioritás esetén a határidő a rendezettség.
3. Az akta szűrésben is tudunk szűrni tól-ig tartományra, hogy csak azokat lássuk ami fontos. (pl. 10nél nagyobb prioritásúakra)
4. Az Intézkedést igénylő akta lekérdezés és az Akta funkcióban az eredményképernyőn is megjelenítésre kerül az akta prioritása, valamint itt a F2/F3/+/- gombokkal léptetni tudjuk a prioritást a funkcióban leírt szabály szerint.(F2/F3 esetén nem egyesével történik a léptetés, a +/- gombbal lehet egyesével léptetni, és nem kerül naplózásra és üzenet se kerül kiküldésre, itt lehet tömegesen átsorolni csoportokba)
5. Az Automatikus üzenet típusban használhatjuk a #Prioritas# makrót, bizonylat változás és értesítés típus esetén is, az üzenetbe bizonylat változás esetén szerepelni fog az előző és aktuális prioritás is. (Prioritás: 2 > 5)
6. A Telefon funkcióból indított akta felvétel is figyelembe veszi paraméterben beállított prioritás, és annak kezdőértékét.