Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Navigáció: Ügyfélkapcsolat-kezelés [CRM] > Alkalmazási példák

Vevőrendelés igazolt szállítás dátumváltozásról email értesítés

Ugrás Előző Fel Következő Menü

Feladat

A feladat az, hogy abban az esetben, ha a szállítórendelésen módosítják egy termék szállítási határidejét, akkor azokon az élő vevőrendeléseken, amelyen ugyanaz a cikk szerepel, az igazolt szállítás dátuma automatikusan legyen lemódosítva.

Ezenkívül ügyfélnek az is az igénye, hogy a vevő rendelésen megadott saját ügyintéző (értékesítő) emailen értesítést kapjon arról, ha a hozzá tartozó rendeléseken az igazolt szállítás dátuma le lett módosítva.

Üzembe-helyezés

1. lépés

Most azt funkciót fogjuk paraméterezni, amelynek az a feladata, hogy a vevőrendelések igazolt szállítás dátumát módosítsa, azoknál a cikkeknél, amelyek megfelelnek egy szűrési feltételnek.

Tehát első lépésként a Vevő rendelés dátum kitöltés funkcióra kell egy automatizált folyamatot felvennünk, az alábbi kép alapján.

A szűrésről az RVSzűrésKód paraméter gondoskodik. A paraméter értékének annak a rendelés-szűrésváltozatnak a kódját kell megadni, amelyik a megfelelő rendelésekre szűr. Pl.: Visszaigazolt vevőrendelések

2. lépés

Ezt követően egy eseményvezérelt feladatot kell definiálnunk, az első lépésben létrehozott folyamat beállításával.

Ez a lépés gondoskodik arról, hogy amennyiben  a Szállítórendelésen megadják, vagy módosítják a szállítási határidő értékét, akkor induljon az a funkció, amelyik a vevőrendelést fogja módosítani.

3. lépés

Miután le lettek módosítva a vevőrendelésen a dátumok, jöhet az ügyintézők értesítéséhez szükséges beállítások.

Szükségünk van egy listára, melyben a megváltozott vevőrendelések fognak szerepelni.

Ezt fogják e-mailben megkapni a vevőrendelést rögzítő munkatársak (saját ügyintézők).

A listánkhoz létre kell hozni egy listaformát. (Akció neve=AF_SZUR)

A működéshez elengedhetetlen, hogy a formánkban megtegyük az alábbi oszlop beállítást. Azért van erre szükség, mert ez alapján tudja a program saját ügyintézőként elküldni az értesítéseket.

4. lépés

Miután elkészültünk a formánkkal, létre kell hoznunk az e-mail küldéshez az automatizált folyamatot.

Ezt a folyamatot fogja a program automatikusan elindítani (a következő lépés beállításai szerint), ha megtörtént a vevőrendelésen a módosítás.

A folyamat szűrésének az első lépésben megadott vevőrendelés-szűrésváltozat nevét kell megadnunk.

Be kell továbbá állítanunk a BizTípus=Vevőrendelés paramétert, valamint F7: Eszközválasztás paramétereit.

A PrnFormatId paraméter értékének a létrehozott formánk azonosítóját kell megadnunk. A sikeres üzenet küldéshez, megfelelő e-mail beállításokra van szükségünk.

Eszközválasztó paraméter beállítások

Eszközválasztó paraméter beállítások

5. lépés

Utolsó lépésként eseményvezérelt feladattá kell tenni a folyamatunkat az alábbi módon.

Ez a lépés gondoskodik arról, hogy amennyiben  a  Vevőrendelésen módosítják az igazolt szállítás dátumát (határidőt), akkor induljon az értesítés folyamata.