Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Navigáció: » Nincsenek oldalak ezen szint felett «

Ügyfélkapcsolat-kezelés [CRM]

Ugrás Előző Fel Következő Menü

Ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) modulra akkor van szüksége, ha Ön növelni akarja az értékesítés hatékonyságát és ezzel együtt cége eredményességét.

CRM program azoknak való, akik tudják, hogy mit akarnak, rendelkeznek stratégiával, tudatában vannak ügyfeleik életciklus-görbéjével, és ezzel összefüggésben megtudják határozni a feladatokat.  

A CRM bevezetésének előnye: több Információ jut döntéshozatalhoz. Átláthatók , egységesen szabályozottak, ellenőrizhetők az ügyfélkapcsolati folyamatok. Az új munkatársak gyorsan tudnak alkalmazkodni a cég munkafolyamataihoz, rövid a betanulási idő.

Hogyan segít a CRM növelni cége eredményességét?

Egyéb jellemzők

CRM modul főbb funkciói

Üzembe-helyezés

További információ: CRM Üzembe-helyezés