Ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) modulra akkor van szüksége, ha Ön növelni akarja az értékesítés hatékonyságát és ezzel együtt cége eredményességét.
CRM program azoknak való, akik tudják, hogy mit akarnak, rendelkeznek stratégiával, tudatában vannak ügyfeleik életciklus-görbéjével, és ezzel összefüggésben megtudják határozni a feladatokat.
A CRM bevezetésének előnye: több Információ jut döntéshozatalhoz. Átláthatók , egységesen szabályozottak, ellenőrizhetők az ügyfélkapcsolati folyamatok. Az új munkatársak gyorsan tudnak alkalmazkodni a cég munkafolyamataihoz, rövid a betanulási idő.
Hogyan segít a CRM növelni cége eredményességét?
Lehetséges ügyfeleit a fogyasztói szokások analizálásával segít megtalálni a Nagy Machinátorba épített célcsoport meghatározás funkció. A lehetséges ügyfeleknek könnyen és gyorsan küldhet reklámanyagokat tartalmazó e-maileket.
Lehetősége van előre definiált HTML (vagy Word) sablonok segítségével a levelezését könnyen lebonyolítani. A gyakran előforduló helyzetekre írt sablonlevelekkel, gyorsíthatja a mindennapi munkavégzést. A Sablonlevelek használatával egységesítheti cége megjelenését.
|
Az értékesítési folyamat könnyen nyomon követhetővé válik a feladatkezelés funkció segítségével. Az első megkereséstől a vásárlásig nyomon követheti az üzleti lehetőségek állapotát, valószínűségét. Az üzleti lehetőséggel kapcsolatban feladatokat írhat ki munkatársainak, ellenőrizheti azok végrehajtását. Minden információ, minden történés elolvasható egy helyen. A rendelkezésre álló jelentések segítségével az értékesítési menedzsment rugalmasan tud reagálni az eseményekre. A automatizálási lehetőségek kihasználásával figyelmeztetéseket küldhet a program a függőben maradt ügyekről. Ez által az értékesítési folyamat hatékonyabb, eredményesebb lesz.
|
Ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) nélkül egy vállalatirányítási rendszer (ERP) csupán adatrögzítésre szolgál. Azt, hogy kinek, mikor, milyen adatokat kell rögzítenie, módosítania a vállalatirányítási rendszertől függetlenül papíron tárolt munkaköri- és folyamat-szabályozási leírások tartalmazzák, melyeket vagy nem ismerik pontosan vagy nem tartják be. Ellenőrizhetetlen, hogy kinek mikor kellett volna a feladatát elvégeznie, az emberek nem tudják mi a dolguk. Egy munkatárs betegsége vagy szabadságolása esetén nem lehet tudni, hogy milyen ügyei elintézetlenek. Kit kell felhívni, kinek kell ajánlatot küldeni, számlázni stb. Minden attól függ, hogy a vezető mennyire éberen őrködik személyes jelenlétével a vállalkozás folyamatain. Eközben ügyfeleinkről rengeteg információ keletkezik, ami egyáltalán nem kerül hasznosításra, nem kerülnek egységes rendszerbe. Mindenki tud valamit, de senki sem tud mindent. Ügyfeleink megérzik, hogy egy szervezetlen céggel van dolguk, bizalmuk megrendel és végül más szolgáltatót választanak. A CRM program segítségével a belső és külső vállalati munkafolyamatokat lehet tudatosan összehangoltan irányítani, tudatosan megszervezni.
|
Egyéb jellemzők
A Nagy Machinátor CRM tartalmaz néhány előre definiált folyamat kezelést. De ez csak a munka megkezdésének könnyítését szolgálja. A Nagy Machinátor CRM-ben szabadon kialakíthatók a folyamatok állapotai és a szabadon definiálható mezők segítségével meghatározhatja, hogy milyen adatok megadására van szükség az állapotok felvétele során. A CRM üzembe-helyezése során az feladat, hogy a vállalkozás meglévő stratégiáját kell a CRM lehetőségeiben alkalmazni.
|
A feladatkezelés segítségével szabadon tervezheti feladatait, találkozóit. Munkatársai, beosztottjai feladatit könnyen áttudja tekinteni, és probléma esetén gyorsan betud avatkozni. Az értesítés funkció segítségével emlékeztetőt tud rendelni a fontosabb feladatokhoz. A funkcióba épített értesítési szabályrendszer alapján a megtörtént eseményekről értesítést kaphat e-mailben.
|
Miközben az ügyféllel beszél telefonon minden információra szüksége lehet. A Nagy Machinátor CRM-ben azonnal láthatja az ügyféllel történt összes kommunikációt. Levelezést, telefonhívásokat, e-maileket, megjegyzéseket.
|
A Nagy Machinátor CRM integrálódik a Nagy Machinátor összes moduljához, lehetőséget biztosítva ezzel, hogy a felhasználó vállalatirányítás összes területével élő kapcsolatot teremthessen.
|
CRM modul főbb funkciói
Üzembe-helyezés
További információ: CRM Üzembe-helyezés