Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Feladat

A lejárt kifizetetlen számlákkal kapcsolatos események nyilvántartása.

Fizetési felszólítás kiküldése

Fizetési felszólítást emailben legegyszerűbben a képen látható funkcióval lehet kiküldeni.

Helyes üzembe-helyezés esetén az Ügyféltörzs / Kommunikáció és a Vevőszámlák / Kommunikáció menüpontban egy-egy esemény fogja jelezni, hogy fizetési felszólítás lett küldve.

Igény esetén a Fizetési felszólítás időzített feladatként, rendszeresen futtatható.

Fizetési felszólítás generálás

Fizetési felszólítás generálás

Események rögzítése

Az Ügyféllel folytatott kommunikációt a Kommunikáció modulban kell rögzíteni. A kommunikáció irányától függően kell gyűjtőt választani és be kell jegyezni az ügyféllel folytatott beszélgetést.

A legfontosabb, hogy az Ügyfélszemély és a kapcsolódó bizonylatok részben az érintett számlaszám ki legyen töltve.

Kommunikáció rögzítése

Kommunikáció rögzítése

Ezt figyelembe véve elérhető, hogy a számlák mellett is látható legyen, hogy az esemény.

Vevőszámla -Kommunikáció lekérdezés

Vevőszámla -Kommunikáció lekérdezés

Feladatok felvétele

Egy telefonhívás rögzítése után elképzelhető, hogy rögtön felakarjuk rögzíteni, hogy mikor kell az ügyfelet újra felhívni. A kommunikáció rögzítése után az alábbi kérés jelenik meg (lásd kép).

Kommunikáció rögzítése után művelet

Kommunikáció rögzítése után művelet

Ha igennel válaszolunk, és megjelenő ablakban a Feladat felvétel műveletet választjuk, akkor rögtön felvehetünk magunknak (vagy valaki másnak) egy feladatot.

Feladat felvétel - Telefon

Feladat felvétel - Telefon

Ha a feladat szintén tartalmazza a felhívandó személyen kívül az érintett számlaszámot is, akkor mind az ügyféltörzsben, mind a vevőszámlák között lekérdezhetők lesznek a nyitott feladatok.

Vevőszámla - Nyitott feladat

Vevőszámla - Nyitott feladat