A lejárt kifizetetlen számlákkal kapcsolatos események nyilvántartása.
Fizetési felszólítást emailben legegyszerűbben a képen látható funkcióval lehet kiküldeni.
Helyes üzembe-helyezés esetén az Ügyféltörzs / Kommunikáció és a Vevőszámlák / Kommunikáció menüpontban egy-egy esemény fogja jelezni, hogy fizetési felszólítás lett küldve.
Igény esetén a Fizetési felszólítás időzített feladatként, rendszeresen futtatható.
Az Ügyféllel folytatott kommunikációt a Kommunikáció modulban kell rögzíteni. A kommunikáció irányától függően kell gyűjtőt választani és be kell jegyezni az ügyféllel folytatott beszélgetést.
A legfontosabb, hogy az Ügyfélszemély és a kapcsolódó bizonylatok részben az érintett számlaszám ki legyen töltve.
Ezt figyelembe véve elérhető, hogy a számlák mellett is látható legyen, hogy az esemény.
Egy telefonhívás rögzítése után elképzelhető, hogy rögtön felakarjuk rögzíteni, hogy mikor kell az ügyfelet újra felhívni. A kommunikáció rögzítése után az alábbi kérés jelenik meg (lásd kép).
Ha igennel válaszolunk, és megjelenő ablakban a Feladat felvétel műveletet választjuk, akkor rögtön felvehetünk magunknak (vagy valaki másnak) egy feladatot.
Ha a feladat szintén tartalmazza a felhívandó személyen kívül az érintett számlaszámot is, akkor mind az ügyféltörzsben, mind a vevőszámlák között lekérdezhetők lesznek a nyitott feladatok.