|
|||||
Esemény típus |
Bizonylat változás / Értesítés / Lista küldés e-mail-ben, választással meghatározható az automatikus üzenet működésének módja. „Bizonylat változás" a bizonylat módosításokról(Felvétel, Módosítás, vagy Törlés) értesít. „Értesítés” a bizonylat / törzsadat valamilyen lejárata kapcsán/ valamely beállított tulajdonság (pl. határidő) elérése esetén értesít. |
||||
Bizonylat típus |
Akta (Eseménykezelés) |
||||
Felvétel |
Esemény felvételekor az a személy kap üzenetet, akire került az esemény (új tulajdonos). |
||||
Módosítás |
Ha már vannak események berögzítve, akkor az aktuális tulajdonos, ha nem ő végezte a módosítást (Valami változott az eseménnyel kapcsolatban.) |
||||
Törlés |
Esemény esetén, ha tulajdonosa volt, akkor ő kap üzenetet. Ha egy új eseményt veszünk fel és a tulajdonos megváltozik akkor a "törölt" tulajdonos kap üzenetet. (Lekerül róla az esemény) |
Vizsgálat rendszeressége
Gyakoriság |
Az itt megadott gyakoriság alapján kerül kiküldésre az értesítés. Évente gyakoriság esetén a hónapot is kötelező megadni. |
Nap |
Az itt megadott naptári napon vagy munkanapon kerül kiküldésre az értesítés. Évente gyakoriság esetén a hónapot is kötelező megadni. |
Kezdő Időpont (óra:perc) |
Az itt megadott időpontban (óra, perc) fog megtörténni a beállított feladat végrehajtása. (A rendszer a feladat elvégzése után küld csak értesítést.) |
Ismétlés |
A feladat végrehajtásának gyakorisága a kezdő és záró időpont intervallumában. |
Záró Időpont (óra:perc) |
Az ismétlés gyakoriságának megadása esetén maximum az itt megadott időpontig lesz ismételve az automatikus üzenet végrehajtása. |
Hétfő / Kedd / Szerda / Csütörtök / Péntek / Szombat / Vasárnap |
Megadható, hogy ezen a napon történik-e a választott lista lekérése. Csak akkor jelenik meg, ha a vizsgálat rendszerességének gyakorisága 'Hetente' gyakoriságra van beállítva. (Esemény típus = Értesítés vagy Lista küldés e-mail-ben esetén látható) |
Üzenet tartalma
E-mail küldés: Tulajdonosnak |
Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem Igen esetén, az Akta eseményben levő tulajdonos kap e-mailt a hivatali e-mail címére. Ha nincs megadva, akkor nem megy ki e-mail. |
Ügyfél dolgozónak |
Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem Igen esetén, az Akta eseményben levő ügyfél ügyintéző (ha nincs megadva az eseményben, akkor a bizonylaton lévő) hivatali e-mail címére elküldésre kerül az e-mail. Ha nincs megadva ügyintéző, vagy nincs hivatali e-mail címe, akkor az ügyfél általános fülén megadott hivatali e-mail címre kerül kiküldésre az üzenet. Ha ilyen sincs beállítva, akkor nem megy ki üzenet. |
Ügyfél saját ügyintézőnek |
Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem Igen esetén, az Aktában szereplő ügyfélnél az ügyféltörzsben megadott saját ügyintéző hivatali e-mail címére kerül kiküldésre az üzenet. Ha nincs megadva a hivatali e-mail, akkor nem megy ki üzenet. |
E-mail profil név |
Akinek a profiljával küldjük az e-mail-t. Üres esetén az általános profilt használja. (Esemény típus= Értesítés vagy Lista küldés e-mail-ben esetén) |
Napló e-mail cím (BCC) |
Napló e-mail cím, ha szükséges, akkor erre az e-mail címre is elküldi a bizonylatot. |
Üzenet tárgya |
Felvételkor a kezdő értéke: Akta #Uzemmod# történt a #Kezdemenyezo# #AktaTipus# típusú aktájában. Bizonylatszám: #Bizonylatszam#. Az akta állapota #Allapot#. Egyéb használható makrók: Akta fejlécében levő név: #Nev# |
Üzenet szövege |
Felvételkor a kezdő értéke: Bizonylatváltozás eseménytípus esetén: Akta #Uzemmod# történt a(z) #AktaTipus# típusú aktában. Kezdeményező: #Kezdemenyezo# (hivatali telefon: #KezdemenyezoHivataliTelefon#) Ügyintéző: #KezdemenyezoUgyintezo# (beosztás: #KezdemenyezoUgyintezoBeosztas#, hivatali telefon: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliTelefon#, hivatali mobil: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliMobil#, hivatali e-mail: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliEMail#) Az akta állapota #Allapot#, a tulajdonosa #Tulajdonos# (E-mail: #TulajdonosEMail#). Az esemény időtartama: #Idotartam# perc, leírása: #Szoveg#. #BizonylatNev# száma: #Bizonylatszam#. Az aktát utoljára a(z) #Felhasznalo# felhasználó módosította. Akta esemény név: #AktaTipusEsemenyNev# Korábbi események: #KorabbiEsemenyek# - Nem javasoljuk ennek a használatát, mert formázatlanul teszi ki az eseményeket. Összesítés: #Osszesites# A korábbi események helyett ezt a makrót használják, mert ez formázottan mutatja meg a korábbi eseményeket. Ha az eseményben több ügyintéző van, akkor az első dolgozó adatai kerülnek a szövegbe. Prioritás: #Prioritas# Költséghely: #KHelyNev# (#KHelyKod#) Témaszám: #TSzamNev# (#TSzamKod#) Pozíciószám: #PSzamNev# (#PSzamKod#)
Érintett személy megjegyzés: #ErintettSzemelyMegjegyzes#
Adatbázis: #AdatbazisNev# Értesítés eseménytípus esetén: Intézkedés szükséges #IntezkedesSzuksegesDatum# dátummal és #IntezkedesHataridoDatum# határidővel a(z) #AktaTipus# típusú aktájával kapcsolatban. Kezdeményező: #Kezdemenyezo# (hivatali telefon: #KezdemenyezoHivataliTelefon#) Ügyintéző: #KezdemenyezoUgyintezo# (beosztás: #KezdemenyezoUgyintezoBeosztas#, hivatali telefon: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliTelefon#, hivatali mobil: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliMobil#, hivatali e-mail: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliEMail#) Az akta állapota #Allapot#, a tulajdonosa #Tulajdonos# (E-mail: #TulajdonosEMail#). Az aktát utoljára a(z) #Felhasznalo# felhasználó módosította. Akta esemény név: #AktaTipusEsemenyNev# Leírás: #Szoveg# Prioritás: #Prioritas# Költséghely: #KHelyNev# (#KHelyKod#) Témaszám: #TSzamNev# (#TSzamKod#) Pozíciószám: #PSzamNev# (#PSzamKod#)
Érintett személy megjegyzés: #ErintettSzemelyMegjegyzes#
Adatbázis: #AdatbazisNev# Korábbi események: #KorabbiEsemenyek# - Nem javasoljuk ennek a használatát, mert formázatlanul teszi ki az eseményeket. Összesítés: #Osszesites# A korábbi események helyett ezt a makrót használják, mert ez formázottan mutatja meg a korábbi eseményeket. Ha az eseményben több ügyintéző van, akkor az első dolgozó adatai kerülnek a szövegbe.
Egyéb használható makrók: Akta fejlécében levő név: #Nev# Akta eseményben levő munkavégző neve és elérhetősége: #MunkavegzoNev#, #MunkavegzoTelefon#, #MunkavegzoMobil#, #MunkavegzoEMail# Akta fejlécében levő GUID: #GUID#
Akta ID-t: #Akta_ID#, amelyet például a Mobil - Akta funkcióra irányíthatjuk rá, amely funkció a sERPaMobil-on, (régebbi néven: sERPaWebSzolg-ban) érhető el: <a href="http://sajatcegem.hu:8080/menu.php?Menusor_ID=14634&Akta_ID=#Akta_ID#"><b>Akta megtekintése</b></a> ahol a menusor_ID az elérni kívánt menü menüpontja. Prioritás esetén előző és aktuális prioritás került a makróba. (Prioritás: 2 > 5)
|
A rendszer az adatok módosításánál az alábbi üzeneteket adhatja: