Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Mezőleírások

Név

Automatikus üzenet típus megnevezése, amely néven hivatkozhatunk rá a felhasználó funkcióban.

Használható

Igazra állítása esetén kerül figyelembe vételre az üzenet küldésénél.

Esemény típus

Bizonylat változás / Értesítés / Lista küldés e-mail-ben, választással meghatározható az automatikus üzenet működésének módja.

„Bizonylat változás" a bizonylat módosításokról(Felvétel, Módosítás, vagy Törlés) értesít.

Értesítés” a bizonylat / törzsadat valamilyen lejárata kapcsán/ valamely beállított tulajdonság (pl. határidő) elérése esetén értesít.

Bizonylat típus

Akta (Eseménykezelés)

Felvétel

Esemény felvételekor az a személy kap üzenetet, akire került az esemény (új tulajdonos).

Módosítás

Ha már vannak események berögzítve, akkor az aktuális tulajdonos, ha nem ő végezte a módosítást (Valami változott az eseménnyel kapcsolatban.)

Törlés

Esemény esetén, ha tulajdonosa volt, akkor ő kap üzenetet. Ha egy új eseményt veszünk fel és a tulajdonos megváltozik akkor a "törölt" tulajdonos kap üzenetet. (Lekerül róla az esemény)

Vizsgálat rendszeressége

Gyakoriság

Az itt megadott gyakoriság alapján kerül kiküldésre az értesítés.

Évente gyakoriság esetén a hónapot is kötelező megadni.

Nap

Az itt megadott naptári napon vagy munkanapon kerül kiküldésre az értesítés.

Évente gyakoriság esetén a hónapot is kötelező megadni.

Kezdő Időpont (óra:perc)

Az itt megadott időpontban (óra, perc) fog megtörténni a beállított feladat végrehajtása. (A rendszer a feladat elvégzése után küld csak értesítést.)

Ismétlés

A feladat végrehajtásának gyakorisága a kezdő és záró időpont intervallumában.

Záró Időpont (óra:perc)

Az ismétlés gyakoriságának megadása esetén maximum az itt megadott időpontig lesz ismételve az automatikus üzenet végrehajtása.

Hétfő / Kedd / Szerda / Csütörtök / Péntek / Szombat / Vasárnap

Megadható, hogy ezen a napon történik-e a választott lista lekérése. Csak akkor jelenik meg, ha a vizsgálat rendszerességének gyakorisága 'Hetente' gyakoriságra van beállítva. (Esemény típus = Értesítés vagy Lista küldés e-mail-ben esetén látható)

Üzenet tartalma

E-mail küldés:

Tulajdonosnak

Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem

Igen esetén, az Akta eseményben levő tulajdonos kap e-mailt a hivatali e-mail címére. Ha nincs megadva, akkor nem megy ki e-mail.

Ügyfél dolgozónak

Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem

Igen esetén, az Akta eseményben levő ügyfél ügyintéző (ha nincs megadva az eseményben, akkor a bizonylaton lévő) hivatali e-mail címére elküldésre kerül az e-mail. Ha nincs megadva ügyintéző, vagy nincs hivatali e-mail címe, akkor az ügyfél általános fülén megadott hivatali e-mail címre kerül kiküldésre az üzenet. Ha ilyen sincs beállítva, akkor nem megy ki üzenet.

Ügyfél saját ügyintézőnek

Bizonylat változás és Értesítés - Eseménykezelés (CRM) - Akta (Eseménykezelés) típus esetén: Igen / Nem

Igen esetén, az Aktában szereplő ügyfélnél az ügyféltörzsben megadott saját ügyintéző hivatali e-mail címére kerül kiküldésre az üzenet. Ha nincs megadva a hivatali e-mail, akkor nem megy ki üzenet.

E-mail profil név

Akinek a profiljával küldjük az e-mail-t. Üres esetén az általános profilt használja. (Esemény típus= Értesítés vagy Lista küldés e-mail-ben esetén)

Napló e-mail cím (BCC)

Napló e-mail cím, ha szükséges, akkor erre az e-mail címre is elküldi a bizonylatot.

Üzenet tárgya

Felvételkor a kezdő értéke:

Akta #Uzemmod# történt a #Kezdemenyezo# #AktaTipus# típusú aktájában. Bizonylatszám: #Bizonylatszam#. Az akta állapota #Allapot#.

Egyéb használható makrók:

Akta fejlécében levő név: #Nev#

Üzenet szövege

Felvételkor a kezdő értéke:

Bizonylatváltozás eseménytípus esetén:

Akta #Uzemmod# történt a(z) #AktaTipus# típusú aktában.

Kezdeményező: #Kezdemenyezo# (hivatali telefon: #KezdemenyezoHivataliTelefon#)

Ügyintéző: #KezdemenyezoUgyintezo# (beosztás: #KezdemenyezoUgyintezoBeosztas#, hivatali telefon: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliTelefon#, hivatali mobil: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliMobil#, hivatali e-mail: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliEMail#)

Az akta állapota #Allapot#, a tulajdonosa #Tulajdonos# (E-mail: #TulajdonosEMail#).

Az esemény időtartama: #Idotartam# perc, leírása: #Szoveg#. #BizonylatNev# száma: #Bizonylatszam#. Az aktát utoljára a(z) #Felhasznalo# felhasználó módosította.

Akta esemény név: #AktaTipusEsemenyNev#

Korábbi események: #KorabbiEsemenyek# - Nem javasoljuk ennek a használatát, mert formázatlanul teszi ki az eseményeket.

Összesítés: #Osszesites# A korábbi események helyett ezt a makrót használják, mert ez formázottan mutatja meg a korábbi eseményeket.

Ha az eseményben több ügyintéző van, akkor az első dolgozó adatai kerülnek a szövegbe.

Prioritás: #Prioritas#

Költséghely: #KHelyNev# (#KHelyKod#)

Témaszám: #TSzamNev# (#TSzamKod#)

Pozíciószám: #PSzamNev# (#PSzamKod#)

 

Érintett személy megjegyzés: #ErintettSzemelyMegjegyzes#

 

Adatbázis: #AdatbazisNev#

Értesítés eseménytípus esetén:

Intézkedés szükséges #IntezkedesSzuksegesDatum# dátummal és #IntezkedesHataridoDatum# határidővel a(z) #AktaTipus# típusú aktájával kapcsolatban.

Kezdeményező: #Kezdemenyezo# (hivatali telefon: #KezdemenyezoHivataliTelefon#)

Ügyintéző: #KezdemenyezoUgyintezo# (beosztás: #KezdemenyezoUgyintezoBeosztas#, hivatali telefon: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliTelefon#, hivatali mobil: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliMobil#, hivatali e-mail: #KezdemenyezoUgyintezoHivataliEMail#)

Az akta állapota #Allapot#, a tulajdonosa #Tulajdonos# (E-mail: #TulajdonosEMail#). Az aktát utoljára a(z) #Felhasznalo# felhasználó módosította.

Akta esemény név: #AktaTipusEsemenyNev#

Leírás: #Szoveg#

Prioritás: #Prioritas#

Költséghely: #KHelyNev# (#KHelyKod#)

Témaszám: #TSzamNev# (#TSzamKod#)

Pozíciószám: #PSzamNev# (#PSzamKod#)

 

Érintett személy megjegyzés: #ErintettSzemelyMegjegyzes#

 

Adatbázis: #AdatbazisNev#

Korábbi események: #KorabbiEsemenyek# - Nem javasoljuk ennek a használatát, mert formázatlanul teszi ki az eseményeket.

Összesítés: #Osszesites# A korábbi események helyett ezt a makrót használják, mert ez formázottan mutatja meg a korábbi eseményeket.

Ha az eseményben több ügyintéző van, akkor az első dolgozó adatai kerülnek a szövegbe.

 

Egyéb használható makrók:

Akta fejlécében levő név: #Nev#

Akta eseményben levő munkavégző neve és elérhetősége: #MunkavegzoNev#, #MunkavegzoTelefon#, #MunkavegzoMobil#, #MunkavegzoEMail#

Akta fejlécében levő GUID: #GUID#

 

Akta ID-t: #Akta_ID#, amelyet például a Mobil - Akta funkcióra irányíthatjuk rá, amely funkció a sERPaMobil-on, (régebbi néven: sERPaWebSzolg-ban) érhető el:

<a href="http://sajatcegem.hu:8080/menu.php?Menusor_ID=14634&amp;Akta_ID=#Akta_ID#"><b>Akta megtekintése</b></a>

ahol a menusor_ID az elérni kívánt menü menüpontja.

Prioritás esetén előző és aktuális prioritás került a makróba. (Prioritás: 2 > 5)

 

 

Ellenőrzések

A rendszer az adatok módosításánál az alábbi üzeneteket adhatja: