Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Egy kommunikációhoz kapcsolódóan a következő műveleteket lehet végrehajtani.

A műveleteket három fő csoportra lehet osztani, attól függően, hogy melyik almodullal kapcsolatos a művelet.

Feladat felvétele

A kommunikáció rögzítése után elképzelhető, hogy valamilyen feladatot végre kell hajtani. Ezzel a művelettel a Feladatkezelés funkciót indítja el a program.

Feladattal történő összekapcsolás

Ha az éppen rögzített kommunikáció egy korábban már elindított feladattal hozható kapcsolatba, a művelet elindítása után az ügyfél vagy az ügyfélszemély nyitott feladatai közül lehet választani.

Ügyfél feladat

A kapcsolódó adatok között megadható ügyfél nyitott feladatai közül lehet választani.

Ügyfélszemély feladat

Az Ügyfélszemély inputban megadott ügyfél nyitott feladatai közül lehet választani.

Kommunikáció felvétele

A műveletet akkor érdemes kiválasztani, ha az aktuális kommunikációval összefüggésben egy új kommunikációt szeretnénk rögzíteni (Pl.: egy bejövő emailre egy választ akarunk rögtön írni.)

A művelet kiválasztása után elindul a kommunikációfelvétel. A gyűjtő kiválasztása után a program az aktuális kommunikációból megajánlja az ügyfélszemélyt és az ügyfelet. Ezenkívül a Kommunikációhoz kapcsoldó bizonylatok blokkba beírja az aktuális kommunikáció iktatószámát, ezzel biztosítva az adatállomány kapcsolatot két kommunikáció között, melyet később lehetőségünk van lekérdezni.

Kommunikációval történő összekapcsolás

A művelet elindítás után az aktuális kommunikációt össze lehet kapcsolni egy korábban már rögzített kommunikációval.

Ügyfél kommunikáció

A kapcsolódó adatok között megadható ügyfél kommunikációi közül lehet választani.

Ügyfélszemély kommunikáció

Az Ügyfélszemély inputban megadott ügyfélszemély kommunikációi közül lehet választani.

Kapcsolódó kommunikáció keresése

A művelet megnyomása után a program megkeresi azokat a kommunikációkat, amelyek az aktuális kommunikációval közvetlen vagy közvetett kapcsolatban állnak. A kapcsolatot két kommunikáció között úgy lehet létrehozni, hogy a kommunikáció adatlapján Kommunikációhoz kapcsolódó bizonylatok blokkban kiválasztanak egy kommunikációs iktatószámot.