"Szűrés"
Elválasztó sáv.
A következő mezők kitöltése szűkítheti azokat az eseteket, amikor üzenetet kell küldeni:
Típus |
Szűrés a rendelés típusára. Vevő rendelés / Szállító rendelés / Belső rendelés / Készletre rendelés |
Sorozat |
|
Forrás |
Szűrés a bizonylatban megadott Forrás-ra. Csak Vevő rendelés Rendelés rendelés típus beállítása esetén látszik. |
Ügyfél |
|
Ügyfél kategória választás |
|
Raktár |
|
Átvevő raktár |
|
Saját ügyintéző |
|
Személy |
|
Ügynök |
|
Dátum |
|
|
|
Termék |
|
Termékkategória választás |
|
Engedmény százalék |
|
|
|
Engedmény összeg |
|
|
|
Tétel összeg |
|
|
|
Kért szállítási határidő |
|
|
|
Ajánlott szállítási határidő |
|
|
|
Csoportos üzenet |
Igen/ Nem. Igen esetben csak akkor kap értesítést a felhasználó, ha a bizonylatban meg van adva Csoportos üzenetküldés (Megjegyzés fülön) gridben mint felhasználó. |
"Állapot" keret
A következő állapot szűrések VAGY kapcsolatban vannak a többi állapot szűréssel.
Ha Részben elutasítás=Igaz és Teljes elutasítás=Igaz, akkor, ha történik egy tétel elutasítása és van olyan tétel, ami nem, akkor az a részben elutasítás=Igen miatt küld üzenet, ha minden tételt elutasítunk, akkor a teljes elutasítás=igen miatt küld üzenetet.
Ha arra van szükség, hogy az a személy arról kapjon üzenetet, hogy egy adott rendelés kifutott, akkor a Teljes rendelés=Igen kell beállítani.
Ha arra van szükség, hogy az a személy arról kapjon üzenetet, hogy egy adott rendelés egy tételt elutasított valaki akkor a Részben elutasítás=Igen kell beállítani.
Ha arra van szükség, hogy akkor kapjunk üzenetet, ha valami teljes egészében történik a rendeléssel akkor a teljes pipákat pipáljuk be, de ha minden olyan eseményre (állapot változásra) amivel nem élő marad a rendelés akkor részben pipát pipáljuk be.
Részben visszamondás |
|
Teljes visszamondás |
|
Részben elutasítás |
|
Teljes elutasítás |
|
Részben visszaigazolás |
|
Teljes visszaigazolás |
|
Részben diszponálás |
|
Teljes diszponálás |
|
Részben teljesítés |
|
Teljes teljesítés |
|
"Eseménykezelés"
Elválasztó sáv. Csak akkor látszik, ha a Teljes teljesítés pipa igaz.
Használata esetén a Vevőrendelés teljesítés esetén az eseménykezelésben a beállításoknak megfelelő aktát veszünk fel.
Alapértelmezetten átemeljük a felvételre kerülő aktába:
fejadatok:
Név - Vevő rendelés iktatószáma + ' / ' + Hivatkozási szám
Ügyfél - Vevőrendelés Ügyfél
Ügyfél telephely - Vevőrendelés Ügyféltelephely
Ügyfél ügyintéző - Vevőrendelés Vevő ügyintéző
Megnyitás dátum - Vevőrendelés válasz dátum
Megjegyzés - Vevőrendelés fejléc megjegyzés
Felelős személy - Vevőrendelés Vevő rendelés Saját ügyintéző
Költséghely, Témaszám, Pozíciószám (Amennyiben az akta típuson a mező értéke NEM nincs bevitel.
esemény adatok:
Dátum - Megnyitás dátuma
Munkavégző - A Vevőrendelés választ felvevő személy
Tulajdonos - Az akta típusban megadott, ha onnan nem derül ki, akkor a Vevőrendelés saját ügyintézője.
Intézkedés szükséges/határidő - Akta típusban megadottak szerint, ha ott nincs ajánlás, akkor az itt megadottak szerint, ha nincs, akkor az akta felvétel dátuma kerül mindkettőbe.
Amennyiben a mezők típusa az Akta típusban nincs bevitel, akkor ezeket a mezőket nem vesszük figyelembe.
Munkavégzés kezdete/ vége - az akta felvétel időpontja
Akta felvétel Rendelés teljesítésből |
(Igen/Nem) Igen esetén aktívvá válnak az ide tartozó beállítások. |
Akta |
Az itt kiválasztott típusú akta kerül felvételre. Ügyfél típusú akta |
Esemény |
A fent kiválasztott akta típushoz tartozó kiinduló eseménynek választható események közül lehet választani, az itt kiválasztott eseménnyel indítjuk az AUT által felvett aktát. Amennyiben bizonylat típus = Vevő rendelés, akkor a rendelés beemelésre kerül a mezőbe. |
Fejléc megjegyzés átemelése |
(Igen/Nem) Igen esetén Az akta általános fülén lévő megjegyzésbe átemelésre kerül a rendelés fejlécében megadott megjegyzés. |
Válasz tételek átemelése az esemény szövegébe |
(Igen/Nem) Igen esetén a Rendelés válaszban szereplő tételek táblázat kerül átemelésre. |
Intézkedés szükséges kezdő érték: esemény dátum + |
Intézkedés szükséges mező kezdő értéke. |
|
|
Intézkedés határidő kezdő érték: esemény dátum + |
Intézkedés határidő mező kezdő értéke. |
|
|