Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

A fülön felvett adatok az Értékesítési előrejelzés és ezen keresztül a Beszerzés tervezés eredményeit befolyásolják.

A marketingakciók tényleges időbeni lefutása szerinti időtartama és az Akció hossz besorolás szerinti hossza nem feltétlenül azonos. A besorolás nagyon fontos az akciók historikus adatelemzése és így a várható fogyások előrejelzése szempontjából.

Erre van a szállítás ütemezés, melyben Lánc szinten lehet megadni azt, hogy a különböző akcióhossz besorolásokra milyen hetenkénti rendelés mennyiség eloszlással kell számolni.

(pl:három hetes akció esetén első hét 40 %, második hét 30%, harmadik hét 30%).

Az előrejelzés ezt figyelembe véve kalkulálja a heti várható fogyásokat.

Alapszabály, hogy amely akció hosszra nem adunk meg szabályt, arra egyenletes eloszlást kell számolni.

Mezőleírások

"Akció besorolás" táblázat

A táblázat oszlopai:.

Lánc

Az általános fülön megadott Lánc ügyfél kategória tételeiből lehet választani. Azt az ügyfélbesorolást jelöli ki, akikre az adott ütemezés igaz.

Akció hossza

Az akció hossza az akció hossz besorolás (Akció kategória) tételei közül választható. Nem feltétlenül egyezik meg az akció tényleges hosszával!

"Ütemezés" táblázat

A táblázat oszlopai:.

Hét

Az akció megjelenés időszakban megadott dátumához képest nézett hét sorszáma. negatív esetben ettől a dátumtól ennyi héttel korábban kell a termékeket rendelkezésre bocsátani.

Az akció nulladik hete az a hét, amelyikre a Megjelenítési időszak kezdő dátuma esik. Egy ütemezésben egy hét sorszám csak egyszer szerepelhet!

Részarány(%)

Az akció keretünk hetekre bontva ilyen százalékos arányban kerül kiszállításra a partner (lánc) felé. Ki kell adnia a 100%-ot.

Amennyiben valamelyik hétre nullát írunk, vagy üresen hagyjuk, azon a héten nincs szállítás.