Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Fejlesztés alatt!

 

A modul célja, hogy a cég értékesítési tervének megvalósításához szükséges akciókat lehessen tervezni és végrehajtani illetve az akciók besorolásán keresztül alapadatot tudjunk nyújtani az Értékesítési előrejelzéshez. Ehhez Marketing költségkereteket lehet felállítani és annak terhére lehet akciókat létrehozni a Marketingakció bizonylat funkcióban.

Az akciók egy-egy Vevőcsoport árhoz kapcsolódnak és az abban szereplő termékekre és ügyfelekre érvényesek. A bennük kialakított akciós árak a Vevőcsoport áron keresztül jutnak érvényre.

Az akció életciklusát annak állapotai jelenítik meg, amit a bizonylaton követhetünk. Ez lehetőséget biztosít arra, hogy a vevő partnerrel történő egyeztetés folyamatát leképezzük. Az akcióval kapcsolatos dokumentumokat, akár a levelezésünket is, iratként csatolni tudjuk. Ha elfogadta a partnerünk a feltételeket, akkor az akciós tételek átadhatók a Vevőcsoport árba.

A Marketingakciók besorolása arra ad lehetőséget, hogy az egymáshoz hasonló (azonos besorolású) korábban végbement akciók forgalomra gyakorolt hatását ismerve, a most tervezett akciók várható hatását előre tudjuk jelezni. Ezt úgy valósítjuk meg, hogy az akció keretében létrehozott vevő rendelés-, szállítólevél- és számla tételek megkapják az akcióhoz tartozó kódot. Ezen keresztül tudjuk az akciós forgalmat mérni.

A listák segítségével követhetjük a marketing költségkeretek kihasználtságát és az akciók teljesülését.