Ha a Kommunikációk között látni akarja, hogy mikor nyomtatta ki az egyes bizonylatolat (az ajánlatot, visszaigazolást, szállítólevelet, számlát), akkor erre a funkcióra van szüksége.
A funkció segítségével el lehet érni, hogy az eszközválasztás ablak lefuttatása után a CRM modul részét képező Kommunikáció funkcióba egy esemény generálódjon, melyet az ügyféltörzsben vagy kapcsolatkezelés funkcióban később lekérdezni lehet.
Az eszközválasztás funkció lefuttatása után az Automatikusan futtatható menüpontban definiált folyamatokat lehet lefuttatni.
Ebből következően az Eszközválasztás után bármilyen feladat lefuttatható, azonban leggyakrabban arra van szükség, hogy egy esemény generálódjon a kommunikáció modulba. Például ha azt akarjuk elérni egy ajánlat emailezése vagy egy számla nyomtatása után az ügyféllel folytatott kommunikációk között ezek az események automatikusan feltűnjenek ezt a funkciót kell paraméterezni.
A paraméterezés első lépése egy Automatikusan futtatható menüpont létrehozása, amely nem csinál mást mint, hogy felvesz egy Esemény típusú kommunikációt. Egy ilyen menüpontot úgy lehet a legkönnyebben elkészíteni, ha elindítják a CRM / Automatizálás / Automatikus menüpont kommunikációból menüpontot. A menüpontban le lehet modellezni egy kommunikáció felvételét. A modellezés során a program összeállít egy paraméter állományt, ami alapján rögtön létrehoz egy Automatikusan futtatható menüpontot.
Második lépés, hogy ebben a menüpontban fel kell rögzíteni, hogy az első lépésben rögzített menüpont milyen esetben fusson le. Ehhez meg kell adni, hogy az Eszközválasztást melyik funkcióból indították el, mi volt a lista neve, és igény esetén be lehet azt is állítani, hogy az Eszközválasztásban milyen Eszköz(ök) lett(ek) kiválasztva. Például be lehet állítani, hogy a Vevőszámla nyomtatás funkció (VV_SZPRN), Listanév:Vevőszámla és Eszköz: Nyomtató vagy Kukkoló választása esetén fusson le egy Esemény generálás.
Minden vevőszámla nyomtatás után legyen egy esemény az ügyfélkomunikációk között.
Első lépésként egy Kommunikáció gyűjtőt kell definiálni. Azt definált gyűjtő neve kerül majd az ügyfél eseményei közé.
Második lépésként egy automatikuan futtatható menüpontot hozunk létre, melyet ha kézzel elindítanánk, akkor elindulna a kommunikáció felvétele.
Annak érdekében, hogy ennek a menüpontnak a paraméterezése könnyű legyen, az Automatikus menüpont kommunikációból menüpontot kell használni.
A funkció nem bizonylat rögzítésre, hanem paraméterállomány összeállításra lett kifejlesztve. Amit a funkcióban csinálunk azt rögzíti és eltárolja egy azonosítószám alatt.
Ha már elkészült az automatikus menüpontunk, akkor a következő lépés, hogy meghatározzuk azt az eseményt, ami után a programnak le kell futtatnia a menüpontot.
Az Esemény ebben az esetben az lesz, hogy az Eszközválasztás ablakban Vevőszámlát nyomtatnak.
A Listaváltozat mező kitöltése igényel a legtöbb figyelmet. Ha üresen hagynánk, akkor az összes számlanyomtatás, függetlenül attól, hogy rögzített számla vagy újranyomtatás történt, bekerülne az események közé. Ha ezeket ki kell hagyni, akkor a következő szabályt kell figyelembe venni a kitöltés során:
1 érték: Vevőszámla
2. érték: Rögzített|Normál|Proforma| Újranyomtatott
3. érték: Gyűjtőszámla|Számla
4. érték: Normál|Sztornó|Helyesbítő
Az egyes értékeket szóközzel kell elválasztani. Nem kell minden értéket megadni, de csak a végéről lehet sorban elhagyni az egyes értékeket. (Az 1. és 2. érték lehet együtt. De az1. és 3. nem)
Ha csak Normál számlákról akarunk eseményt, akkor az érték: Vevőszámla Normál
|
|
|
|