Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Navigáció: Üdvözlet > Újdonságok

204-es fejlesztési ciklus

Ugrás Előző Fel Következő Menü

Parancssoros Onlineinstallban mentés kihagyás

Ha parancssoros Onlineinstallal (NOUI) frissítünk, és megadjuk a BackupFile kapcsolót érték nélkül, azonos főverzió esetén nem történik adatbázis mentés.

Mentés kikapcsolása parancssoros Onlineinstallnál

Mentés kikapcsolása parancssoros Onlineinstallnál

Webszerviz natív működésének megszűnése

A Webszerviz interface a verziótól kezdve kizárólag DotNet alapon működik, használatához a szervert kötelezően rendszergazda módban kell futtatni lehetőleg szolgáltatásként.

Memóriakezelés

A verzióban növeltünk a memóriakezelés hatékonyságán, ezzel kis mértékű sebességnövekedés lett elérve a párhuzamosan futtatható akciók számának növekedése mellett.

Számlázási adatok megadása a bizonylatokban

Az Ügyféltörzs/Fizetési feltételek/További fizetési feltételek/Számlázási feltételek helyen Eltérő számla adatok kapcsolóval megadott módon az egyes bizonylatokban ügyfelenként lehetőség van megváltoztatni a számlázási adatokat. Bekapcsolt állapotban az ügyfél választás után megjelenő ablakban választhatjuk az Ügyféltörzsből lehetőséget, mely esetben az ügyfél törzsadatai lesznek a bizonylatban, míg Itt megadott: esetén megadhatjuk a csak ezen a bizonylaton használt nevet/címet. Ekkor a bizonylat a programban eltárolt ügyfél forgalmát növeli, de a nyomtatásnál és a NAV Online adatküldésnél a megadott adatokkal fog dolgozni a program.

Eltérő számlázási adatok megadása

Eltérő számlázási adatok megadása

UNAS API kapcsolat fejlesztések

Jelentős fejlesztések készültek az UNAS API kapcsolatban.

Változott a paraméterező ablak szerkezete és új átadható mezők jöttek létre a cikkek szinkronizálásánál, valamint új ügyfélazonosítási módszer vált elérhetővé.

Paraméterezés2

Paraméterezés2

Bővebben

Számlázási rendszer lehetőségeinek bővülése

Vállalatirányítási rendszerünk számlázási rendszerét az elmúlt időszakban jelentősen tovább fejlesztettük.

A Kosár funkció, az Ügylet-kezelés lekérdezés és az Ügyféltörzs összetett fizetési feltételeinek együttes alkalmazásával egy könnyen kezelhető átlátható ügyviteli folyamatot tudunk ügyfeleink számára biztosítani.  

A Kosár a Kiskereskedelem, számlázás modul részeként alapvetően az értékesítési folyamatok támogatására jött létre. Az Ügylet-kezelés funkcióval együtt használva az ajánlatírástól, megrendelések kezelésén keresztül a szállítólevél írás és a vevőszámla kiállítása is lehetséges a funkcióban.

Az új folyamatok használatba vételéhez szinte minden esetben az egyedi igények felmérésén keresztül vezet az út. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük vegyék fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Bővebben