Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Navigáció: » Nincsenek oldalak ezen szint felett «

Rendelés-nyilvántartás

Ugrás Előző Fel Következő Menü

Az áruforgalmi rendszer feladata az általunk feladott, a hozzánk beérkezett áru rendelések nyilvántartása és a szállítási folyamat nyomon követése, a beérkező vevő rendeléstől, a szállítótól való rendelésen és az áru beérkeztetésén keresztül a vevőhöz való kiszállításig.

A rendszer gerince a vevő- és a szállítórendelés-állomány, melybe iktatószám, illetve rendelésszám szerint kerülnek be a rendelések, és állapotuk cikkenként nyomon követhető a vevőrendelésben az előjegyzett, visszaigazolt, diszponált és kiszállított, szállítói esetben az előjegyzett, visszaigazolt, rendelt és beérkezett sorban.

Az előjegyzéskor, vagy a visszaigazoláskor bevitt cikkek állapotuk változását nem kell még egyszer rögzíteni, csak az állapotjelzést kell átállítani és jóváhagyni a program által felajánlott állítási dátumot.

Az Áruforgalom modul sokrétűen támogatja mind a vevő-, mind a szállító-rendelésállomány elemzését, valamint a cég teljes készlet- és rendelésállományának együttes, komplex vizsgálatát.

A modul a következő események kezelésére alkalmas

Áruforgalmi folyamatok

Testreszabás

- A Nagy Machinátor rendelés-nyilvántartás modulja a készlet modul raktárstruktúrájához integrálódik, és feltelepítés után azonnal használható: Bevezetési információk

- Egyedi adattartalmú, céglogóval ellátott bizonylatok készíthetők: rendelés szövegparaméterek

- Egyéni engedmény-rendszer alakítható ki különböző szempontok figyelembevételével (ügyfélbesorolás, korábbi forgalom, vásárolt mennyiség, fizetési mód, egyedi szerződéses ár stb.)

- Az Árufogalom paraméterek funkcióval szabályozható a modul alapvető működése.

Elektronikus adatkapcsolat

- Logisztikai cégekkel történő adatkommunikáció is lehetséges (egyedi fejlesztések keretében)

- EDIFACT (Tesco, Auchan, Praktiker, Spar, OBI, Baumax, Bricostore, Penny Market, Cora)

- Vevőrendelés import (XML)

- WEB szerviz (Rendelés import honlapról)

- XML alapú fájl export/import

- Kapcsolat az UNAS Webshoppal

Listák, statisztikák

- Több száz statisztikát, forgalmi listát tartalmaz a program, amelyek könnyedén Excel, PDF, HTML formátumba konvertálhatók.

- Egyedileg paraméterezhető listák, lekérdezések készíthetők: rendelés szűrés

Integráltság

- Fuvarszervezés - rendelések alapján meg lehet szervezni a napi fuvarokat.

- Komissió - rendelések alapján kiszedési (vagy betárolási ) utasítást lehet adni a raktárnak.

- EKÁER - rendelések alapján ki lehet kérni az EKÁER számot.

- Dokumentum- és Iratnyilvántartás: Igény esetén learchiválható a rendeléssel kapcsolatos minden dokumentum.

- CRM: A rendeléssel kapcsolatos teendők vagy megtörtént kommunikációk közvetlenül a rendelés mellett elolvashatók.

- Keretrendszer: Az egyes statisztikák Interneten keresztül, bármelyik böngészőn keresztül lekérhetők. Webáruház kapcsolat esetén az aktuális készlet online lekérdezhető a programtól. Továbbá a Webáruházban történt megrendelést automatikusan felveszi a program.