vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

    Webáruház – Partnerközpont

    A sERPa integrált Partnerközpont modulja olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le. A webáruházba felvett adatok on-line átkerülnek az üzemeltető sERPa adatbázisába. Használata főleg nagykereskedő cégeknek ajánlott, akik egyrészt az üzleti partnereiktől (kiskereskedelmi vevőiktől) ezen keresztül kapják meg a vevő rendeléseket, másrészt bizonyos információkat ezen keresztül juttatnak el a partnerek felé. Az üzemeltetőnek lehetősége van rá, hogy egy sERPa adatbázisból több B2B Webáruházat is üzemeltethessen az eltérő jellegű termékeinek az értékesítésére. A különböző webáruházak megjelenése bizonyos mértékig szabályozható a felhasználói felületről, így vizuálisan is eltérően kinéző webáruházak hozhatók létre.

    • Termékinformációk, képek, részletes termékleírások megjelenítése
    • Árak megjelenítése
    • Kosár funkció
    • Különböző fizetési módok kezelése
    • Akciók megjelenítése, akciós újság feltöltése
    • Vevői rendelések megjelenítése
    • Folyószámla információk
    • Adategyeztető felület
    • Beépített üzenetküldő rendszer
    • Kérdőív funkció

    Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban

    sERPa ügyfeleink

    Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.