A szállítórendelések folyamatosan vehetjük fel, itt is visszaigazolt állapotba kell tenni (pl művelet segítségével), átadásra csak a visszaigazolt rendelések kerülnek.
A WBR felé a szállítórendeléseket a szállítórendelés funkcióban található művelettel (Szállító rendelés elküldése WBR felé) adhatjuk át.
A nap elején felvételre kerülnek a vevőrendelések, a vevőrendeléseket visszaigazol állapotba kell tenni, mert a csak rendelt, igazolt szállítási dátumú termékek nem kerülnek átadásra.
A vevőrendeléseket a Vevőrendelés generálás funkcióval ajánlott felvenni, mert azt itt felvett rendelés mentése hatására történik a Komissió Utasítás generálás automatikus üzenetben.
A vevőrendeléseket a nap közepén(megegyezés szerint pl 14:00 óra környékén) egyszerre (egy "csomagban") várja a WBR, ennek az átküldése történhet a Vevőrendelés átadás funkcióval, ahol ha nem adunk meg semmilyen szűrést akkor az aznapi rendelés dátumú rendelések kerülnek átadásra, de csak azokkal a tételekkel amelyek utasításon szerepelnek.
(Ha nem kívánjuk a funkciót elindítani kézzel akkor a funkciónál leírt tárolt eljárást SQL JOB-ba ütemezzük be)
További szabályok a funkció leírásánál olvasható.
1.Ha egy rendelés a napi átküldés után kerül be a sERPa-ba, akkor az átküldhetjük szintén a Vevőrendelés átadás funkcióval, (pl a szűrésbe megadjuk azt az egy rendelést, de szűrés nélkül is csak aznapi új rendelések kerülnek átküldésre), de ebben az esetben célszerű jelezni a WBR-nek, mert akkor a másik oldalt a kiszedési hullámot át kell rendezni.
2.Fontos, hogy egy rendelést csak egyszer lehet átküldeni, a másik átküldéstől, ha az első sikeres volt, akkor a WBR hibát fog jelezni rá, és nem fogadja be. (a felületről a második átadás nem is kerül átküldésre.)
Amikor a WBR betárolást elvégezte, akkor az interface-n keresztül jelzi, ekkor a sERPa-ba generálásra kerül a paraméter szerint beszerzési szállítólevél.
1.Amikor a WBR kitárolást elvégezte, akkor az interface-n keresztül jelzi, megadhatja, hogy csak bizonyos tételek és mennyiségek kerültek kitárolásra, ekkor a sERPa-ba generálásra kerül a paraméter szerint értékesítési szállítólevél. Egy rendelésre több kitárolás is küldhet, ebben az esetben új szállítólevél készül.
2.Ha megtörtént a kiszállítása az ügyfél felé, akkor az interface-n keresztül jelzi, hogy elkészült a rendeléshet a POD (PurchaseOrderDelivery), ekkor készül el az átadás bizonylat szükség szerint új értékesítés, vagy visszáru szállítólevél.
3.A POD után ha még marad olyan rendelés tétel amelyre nem érkezett válasz akkor az elutasításra került. (nem tárolták ki és az ügyfél se kapta meg)
Ha a raktárba mozgatás történik egyik státuszból a másikba akkor az is, és ha készlet korrekciója történik (eltört, találtak terméket) akkor azt is az interface-n keresztül jelzik, ekkor a paraméter szerint kiadás/bevétel vagy raktárözi mozgásokat generálunk.
További szabályok a Interface leírásánál olvasható.