Csak olyan vásárló adhat le rendelést a partnerközpontban, akihez a program meg tud határozni minimum egy fizetési módot. A fizetési mód(ok) meghatározásának részletes leírását lásd az Általános paraméter funkció Fizetési mód sorrend szerepe mezőnél.
A Partnerközpont webáruházba bejelentkező partner cég kereskedőjeként tájékozódhatunk a rendelni kívánt termékekről a Termékek menüpontban. A termékekre szűrhetünk pl Gyártó, Termék típus, vagy akciók szerint.
A kiválasztott termék részletes adatain kívül megnézhetjük azt is, hogy a mai napon ebből a termékből mennyinek a szállítása van folyamatban.
Az akciókat közvetlenül az Akciók menüpontban is áttekinthetjük a Termék menüpontban láthatóhoz hasonló táblázatban.
A Rendelések menüpont alatt tájékozódhatunk az eddig feladott rendelésekről és felvehetjük az új rendelést például egy korábbi rendelésnek az adataiból kiindulva.
A szállításra vonatkozó fejlécadatok megadása után megadhatók a rendelés tételadatok:
A rendeléshez letölthető Excelben az árlista is, amelyben kitöltve a szükséges mennyiségeket beimportálhatók (feltölthetők) a rendelendő cikkek és azok mennyiségei, így egyszerűen feladható nagyszámú rendelés tétel.
A weben rögzített a kiskereskedő részéről szállító rendelés a nagykereskedő cég sERPájába a vevő rendelés funkcióba kerül.