1. Vegyünk fel egy ügyfél kategóriát, pl „DMSone átadás” (tétel igen/nem/eldöntendő)
2. Töltsük ki a paramétereket.
Adjuk meg az előbb felvett ügyfél kategóriát
Adjuk a három technikai adatott amely az ügyfél adatáshoz szükséges (szervezeti egység kód, login név, külső rendszer azonosító)
Adjuk meg azokat a sorozatokat típus szerint amelyre be kell kerüljön a szállítószámla a DMSone-ból (pl. Normál BS, Import IM)
3. A B2B partner funkcióba vegyünk fel egy DMS egy Előfizető-t ahol megadjuk, hogy milyen név/jelszóval hitelesítéssel küldheti a szállítószámlát.
4. A B2B partner funkcióba vegyünk fel egy DMS egy Szolgáltató -t ahol megadjuk, az URL/név/jelszót, hogy hova és milyen hitelesítéssel küldjük az adatokat.
5. Azokat az ügyfeleket, amelyeket át akarjuk adni soroljuk be az ügyféltörzsben. (pl Művelet segítségével: Besorolás kitöltése)
Amikor megtörténik az ügyfél mentés a paraméterben megadott besorolással a háttérben elküldésre került az ügyfél felvétel kérés a DMSone részére.
Ha nincs az ügyfélnek városa, vagy címe akkor egy szóköz kerül átadásra, mert a DMSOne-ba kötelező.
1.A Paraméterben a napló sávon találunk információt (sikerült / nem sikerült / mi volt a hiba) a Küldés / Fogadásról.
2.Utólagos ügyfél felvétel átküldése tárolt eljárás segítségével lehetséges ahol az ügyfél ID kell megadni, és az FMT=1 mint felvételt kell meghívni.
EXEC DMSONE.UgyfelAtadas @Ugyfel_ID = @Ugyfel_ID, @FMT = 1
Amennyiben nem sikerült felvenni a szállítószámlát, bejegyzés készül a Hiba napló-ba. A hibanaplóba történő bejegyzésről küldhető automatikus üzenet: Rendszer - Hiba napló, melyben a további adatok fülön leszűrve a hibás eljárásnál DMSOne.SzallitoSzamla -ra, csak az ezzel kapcsolatos hibanapló bejegyzések kerülnek kiküldésre annak a felhasználónak, akihez ez az üzenet beállításra került.