Beszerzés, logisztika
A Nagy Machinátor az áruforgalom teljes körű kezelésére szolgáló pontos és megbízható raktári és rendelés nyilvántartó rendszer. A terület moduljaival a legösszetettebb raktári rendszerek működtetése is megoldható a rendelés beérkezésétől az áru összekészítésen és a fuvarszervezésen át a kiszállításig.
Alapvető funkciók
- Automatizmusok: Beszerzés – Rendelés párosítás, Minimális árrés generálás)
- Raktárforgalmi mozgások rögzítése
- Gyártási számos termékek kezelése
- Garancia, szavatossági idő kezelés
- Árajánlat készítés
- Komissiózás – Bővebben
- Vevői igények nyilvántartása
- Vevői igények nyilvántartása
- Szállítói megrendelések nyilvántartása
- Keretszerződés rögzítése, a szerződések állapotának nyilvántartása
- Szállítható készlet meghatározás (Foglalás)
- Szállítórendelés allokálás várható vevőigény alapján
Kereskedő cégek további funkciói
A beszerzési folyamatot a helyi adatságoknak megfelelően egyedileg lehet kialakítani programunkban. Kezdve a beszerzési javaslatok egyedi algoritmusától, az áru érkeztetési folyamaton keresztül, a szállítószámlák befogadásáig.
- Beszerzési javaslat tétel – Bővebben
- Szállító kiválasztása különböző szempontok alapján – Bővebben
- Áruátvételi folyamat teljes támogatása – Bővebben
- EKÁER – Bővebben
- Áruérkeztetés – Bővebben
- Áruátvétel – Bővebben
- Beszerzésgenerálás – Bővebben
- Betárolási utasítás – Bővebben
- Számlabefogadás – Bővebben
- Beszerzési ár képzés fuvar és egyéb költségek figyelembevételével – Bővebben
A Nagy Machinátor ügyviteli rendszerünk sikere számokban
841
Aktív ügyfél
3646
Felhasználó
30
Év tapasztalat
Nagy Machinátor ügyfeleink
Büszkék vagyunk, hogy az ügyviteli rendszer megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.