Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

Nagy Machinátor súgó

Tevékenység

A cég helyszíni szervíz szolgáltatást, amihez termék értékesítés is társulhat.

- A szerviz igényeket az ügyfélszolgálati munkatárs rögzíti, azonban a

- A kiemelt partnerek on-line portálon is leadhatják szerviz igényüket, továbbá alkatrészt is rendelhetnek.

- A szervizvezető az előjegyzett igényeket a szerviz munkatársakhoz tudják rendelni, figyelembe véve a naptárukat.

- A szerviz munkatársak

 - Lekérdezhetik munkájukat.

 - Az ügyféllel történt előzetes egyeztetés után meg tudják vizsgálni, hogy a szükséges alkatrészek a rendelkezésükre állnak-e a saját készletükben.

 - lehetőségük van a saját készletükből az adott munkához foglalni az alkatrészt.

 - belső rendelést tudnak leadni az alkatrész raktár felé, amennyiben valamire szükségük van

 - a belső rendelés történhet a szerelőhöz rendelt minimum készlet alapján is.

- Az alkatrészraktár vezető le tudja foglalni az alkatrészeket a belső rendelés alapján a szerelő számára (ez történhet automatikusan is).

- A szerelő a helyszíni munkavégzés során

 - fel tudja használni az lefoglalt alkatrészt

 - a saját készletéből fel tud használni előre nem tervezett alkatrészeket.

 - eseti beszerzéseket is vérehajthat a munkaközben, amelyet azonnal fel tudhasználni.

-  Alkatrész hiány esetén a szerelő

 - a munkát át tudja ütemezni egy későbbi időpontra

 - fel tudja rögzíteni a munkához befejezéséhez szükséges alkatrész igényt,

 - amire hivatkozva belső rendelést adhat fel az alkatrész rakár felé.

- A munka befejezése esetén a szerelő

 - a teljesítésigazolást az ügyféltörzsben tárolt e-mail címre kiküldheti

 - amennyiben a vevő a mobiljára érkezett teljesítésigazolás emailt azonnal visszaküldi, a vevőrendeléshez könnyedén hozzá lehet kapcsolni.

- A számlázás történhet

 helyben is, vagy a

 a teljesítés igazolás alapján a számlázó munkatárs gyűjtő számlát generálhat a vevővel megállapodott időközönként.

Szerelő munkáinak lekérdezése

Minden szerelőhöz külön lekérdező felületet lehet kialakítani, amelyben áttekinheti az összes munkáját.

Az alábbi képen látható lekérdezés legfelső szintje úgy lett kialakítva, hogy a következő információkat lehessen belőle kiolvasni

- Egy adott napon mennyi címre kell mennie

- Az adott napi rendelések állapotát lehet látni

- Ha lát előjegyzett munkát, akkor el tudja dönteni, hogy az adott munkát vissza tudja-e igazolni, vagy vissza teszi a szervíz vezetőnek.

- Ha a visszaigazolt az állapot meg tudja nézni, hogy le tudja-e foglalni a készletéből

- Ha nem tudja lefoglalni, akkor belső rendelés tud leadni és

- Nyomon tudja követni a belső rendelés állapotát

- A számlázás állapotát is láthatja

 

 

 

Előjegyzett munka elfogadása (Megrendelés) / elutasítás (Raktár váltás)

A Kiválasztott rendelésen a Munkavégzés műveletet kell elindítani.

 

A művelet kiválasztása után a Kosár funkció indul el.

A Megrendelés művelettel lehet visszaigazolni a rendelést, illetve ha alkatrész is van a rendelésen, egyből le is lehet diszponálni a saját készletből azt.

Amennyiben a munkát nem vállalja a szerelő, a Raktár váltás múveletettel tudja a "Szerelőhöz nem kapcsolt" raktárba visszatenni a munkát.

 

Belső rendelés leadása

A szállítórendelés művelet elindítása után azonnal megtörténik a rendelés, és az alaktrész raktárból a foglalás

A szerelő láthatja, hogy az alkatrész raktár "visszaigazolta" a rendelését, ami annyit jelent számára, hogy bármikor átveheti.

A Központi alkatrész raktár vezetője láthatja, hogy a készletből ki foglalja az terméket.

Alkatrész átvétele

Amennyiben a szerelő bemegy a  központba az alkatrészért, az alábbi menüpont segítségével lehet lekérdezni az általa foglalt készletet és számára át lehet adni egy kitárolási utasítással. - > Bővebben a kitárolásról

 

 

Munka átütemezése - Kosárban

A rendelés kiválasztása után a munkavégzés Kosár műveletet el kell indítani és abban a Megrendelés művelet ad tételesen lehetőséget a munkaátütemezésére.

Munka átütemezése

Munka átütemezése

 

Munkaütemezése - Feladatkezelésben

CRM Feladatgenerálás

Egy rendeléshez a képen látható művelettel lehet feldatot generálni

A legenerált feladatban lehet megadni a feladat legfontosabb információit.

 

Napi munka lekérdezése

 

A naptárban kiválasztott munka adatlapjáról indítható az ügyletkezelés.

Az ügyletkezelés a kiválasztott ügyletre szűkítve indul el, csak annak az adatait lehet látni.

 

Munka vérehajtása

Az Ügyletkezelésben a Munkavégzés művelet a Kosár funkciót indítja el.

Három lehetőség közül választ a szerelő:

1, "Nyitott megrendelések" fülön

a munkára kiírt szolgáltatásokból, termékekből tudja a "Kiszállítás" művelettel felhasználni azt, amit a vevő végül igénybe vett.

Amenyiben valamire nem lett szükség, az "Elutasítás" műveletet tudja használni.

Amit felhasznált, bekerül a Kosárba.

Alábbi példában az ügylethez csak a Kiszállás szolgáltatást vették fel.

 

2, "Szerelő 1 Készleten lévő" fülön

azokat az anyagokat, szolgltatásokat tudja felhasznáni, amelyeket a szerelés során ténylegesen felhasznált.

Ezek is a Kosárba kerülnek.

3,"Összes cikkszám" fülön

olyan anyagok közül választhat, amelyek nincsenek a készletén.

Ebben az esetben az alábbi kérdésre kell válaszolnia a szerelőnek.

Abban az esetben, ha igazából a kezében fog egy terméket, amelyért esetleg most "ugrott be" egy nagykerbe, de még nem volt ideje készletre venni, a harmadik lehetőséget, a hiánykezelést fogja választani.

A program annak érdekében, hogy a szerelő rátudja tenni a teljesítésigazolásra, ún. "hiánykezelés" tecnnikai mozgással készletre veszi azt.

A hiánykezelés mozgásokat később kell rendezni az adott hely bizonylatkezelési rendje szerint. (Pl. Először be kell vételezni hivatalosan a központba és raktárközi mozgással kapja meg a szerelő.) és utána törölni kell azokat.

 

 

Kosár lezárása - Emailben elküldi a szállítólevelet/teljesítés igazolást

A generálás művelet után elkészül a szállítólevél és/vagy számla,

 

 

Teljesítés igazolás iktatása

Az emailben visszakapott teljesítés igazolást iktatni lehet az adott ügylethez, amely a számlázás alapjául szolgálhat.

 

 

Kiemelt Partner szerviz előjegyzés leadása

Kiemelt partnerek saját belépést kaphatnak az Web-alapú online Nagy Machinátorba és leadhatják szerviz igényüket.

 

 

 

Szervízvezető lekérdezi az előjegyzéseket

A szervízvezető lekérdezheti az online leadott igényeket.

Ezek az igények előjegyzett állapotban érkeznek be.

 

Szerelőhöz rendelés

Szerelő naptár lekérdezése

Minden egyes szerelőnek külön naptára van, ami alapján el lehet dönteni, hogy kinek lehet adni a munkát.

 

Szerelő kiválasztása

A szerelő naptárjának lekérdezése után a munkát hozzá lehet rendelni.