TERMÉKTÁMOGATÁS

    Terméktámogatásunk lényege, hogy Partnereink mindennapi munkáját szakképzett tanácsadóinkkal segítsük.

    Számunkra fontos, hogy kiemelkedő minőségű terméktámogatást biztosítsunk

    Ügyfélelégedettség
    növelése

    Hibaelhárítás és
    technikai támogatás

    Felhasználói
    oktatás

    Proaktív
    támogatás

    Mi a terméktámogatás?

    Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra, ránk mindig, minden problémával, kérdéssel kapcsolatban számíthatnak!

    • Terméktámogatási szolgáltatásaink keretében folyamatos verzió és jogszabálykövetést biztosítunk.
    • Központi Tanácsadó Szolgálat igénybevételével szakértő tanácsadóink segítenek a program működésével kapcsolatban feltett kérdésekben.
    • Tanácsadó Szolgálatunk egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is rendelkezésükre áll.

    Mivel és hogyan fordulhat a Központi Tanácsadó Szolgálathoz?

    • Partnerközpontunkon keresztül bármikor (0-24) megteheti bejelentéseit, illetve korábbi bejelentése státuszát nyomon követheti.
    • Tanácsadó szolgálatunk munkaidőben (8:30-tól 16:30-ig) telefonon áll Partnereink rendelkezésére, ahol a tanácsadónk a korábbi bejelentések ismeretében hatékonyan tud segíteni.
    • A Központi Tanácsadó Szolgálatunknak nyújthat be programfejlesztési igényeket. Már rendelkezésre álló programfunkció esetén a tanácsadóink gyors megoldásokat javasolnak, vagy továbbítják az igényt a Product Ownernek.
    • ERP tanácsadói szolgáltatásunk keretében tanácsadóink az általános segítségnyújtáson túl egyedi feladatokat is tudnak vállalni, személyre szabott oktatásokkal, konzultációval segíthetik ügyfeleink munkáját (pl.: egyedi riportok, bizonylatképek összeállítása, automatizált folyamatok üzembehelyezése stb.).
    • Díj ellenében dedikált kapcsolattartó igénylésére is lehetőség van, amellyel tanácsadónk kapacitását lehet előre lefoglalni.
    • Rendszeresen szervezünk Ügyfeleink részére csoportos online képzéseket, szakmai webináriumokat

    Hogyan szervezzük a telefonos tanácsadó szolgálat munkáját?

    Hogyan segítjük az Ön napi munkáját?

    Munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig rendelkezésre állunk

    Távoli eléréssel segítséget nyújtunk akár az Ön számítógépén is

    Munkaidőn kívül e-mailben és Partnerközponton keresztül fogadjuk a bejelentéseket

    Elér minket telefonon, Partnerközponton keresztül, vagy e-mailben

    Távoli segítségnyújtás egyszerűen

    Tanácsadóink Önökkel szorosan együttműködve, a modern digitális csapatmunka eszközeit felhasználva, elsősorban képernyőmegosztással (Teamviewer) és telefonon kezelik a bejelentéseket.

    A hatékony munkavégzés érdekében a sERPa és Nagy Machinátor szoftvereinkben közvetlenül beépítettük a TeamViewer-t, ami egy kattintással elérhető, de az alábbi linkről is letölthető.

    Letöltöm a teamviewer-t

    Érdeklődőink részére

    • Lépjen velünk kapcsolatba, ha:
    • Általános tájékoztatást kér az ügyviteli/vállalatirányítási rendszerek előnyeiről!
    • Konkrétan valamelyik termékünk, a Nagy Machinátor, vagy a sERPa iránt érdeklődik!

    Ügyfeleink részére

    • Felhasználói létszám bővítése;
    • Licenc bővítés;
    • Modul vásárlás;
    • Hibabejelentés.
    Partnerközpont
    partnerközpont