vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

    Iratkezelés

    A sERPa iratkezelés biztosítja a bejövő és kimenő iratok nyilvántartását, archiválását. Az iratok csoportosíthatók, kategóriákba sorolhatók (a kategóriákra később szűrni lehet). Az iratok közvetlenül megtekinthetők a programból. Mivel az iratok munkafolyamatok szerint felelősökhöz rendelhetők, nyomon követhető azok feldolgozása. A rendszer integráltságából adódóan az iratok a szükséges modulokból közvetlenül előhívhatók. Naplózás biztosítja az iratokon végrehajtott módosítások nyomon követését.

    Főbb funkciók:

    • Integrált iratkezelés a sERPa valamennyi moduljával (pl. számlák, szállítólevelek, rendelések, bankkivonatok, szerződések, szerviz munkalapok stb.)
    • Irat iktatás, Outlook irat iktatás drag&drop módszerrel, irat iktatás szkennerből
    • Csoportos PDF iktatás
    • Szűrés (kategóriákra, iratgyűjtőkre)
    • Jogosultságkezelés, hozzáférések korlátozása és keresése
    • Irat igazolás
    • Értesítés irat iktatásról
    • Naplózás

    Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban

    sERPa ügyfeleink

    Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.