vissza a sERPa üzleti funkciókhoz

    Beszerzés, logisztika

    A sERPa logisztikai moduljai támogatják a beszerzési folyamatokat, a logisztikai műveleteket, raktározási, fuvarszervezési feladatokat. Segítségével biztosítható a készlet optimális szinten tartása, a vevői és szállítói rendelések összehangolása.

    Alapvető funkciók:

    • Termékek, cikkek nyilvántartása, tulajdonságok kezelése, vonalkódrendszerek támogatása
    • Bejövő árajánlatok kezelése, ajánlat import, szállítói rendelések teljes körű kezelése
    • Nyilvántartási ár kezelés (FIFO, Mérlegelt, Elszámoló), egyéb költségek beszámítása
    • Több raktár kezelése, adó- és jövedéki raktár kezelés
    • Beszerzési terv készítése (gyártási terv alapján alapanyagokra vagy Forecast alapján termékekre adunk beszerzési javaslatot)
    • Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, MFC, Nagel, iLogistic)
    • Automatikus beszerzési rendelés generálás
    • Szezonális készletszint-figyelés, készlet korosítás
    • Fuvarszervezés, komissió támogatás
    • Telephelyek-raktárak közötti belső rendelések kezelése
    • Leltározási folyamatok többféle támogatása, visszáru figyelés
    • Elektronikus adatkapcsolat az EDI rendszerben érkező rendelések kezelésére
    • Import folyamatok támogatása
    • EKÁER kezelés

    Folyamatosan fejlődő sERPa vállalatirányítási rendszerünk sikere számokban

    sERPa ügyfeleink

    Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.