A sERPa E2E logisztikai megoldásai segítik optimalizálni a vállalkozása kereskedelmi teljesítményét és hatékonyságát.
Tartsa kézben folyamatait a sERPa integrált vállalatirányítási rendszer segítségével!
sERPa ügyfeleink
Büszkék vagyunk, hogy a vállalatirányítási rendszerünk E2E logisztikai megoldásaival minden nap támogatjuk partnereinket a sikerhez vezető úton.
KKV vagy nagyvállalat, kevés vagy sok termék és egy vagy több tárhely, kis kézi vagy automatizált nagy raktár, egyszerűbb vagy bonyolultabb folyamatok, mindenre megoldást nyújtanak a sERPa jól paraméterezhető megoldásai!
Elsősorban tárhely, gyártási szám és lejárat kezelés nélkül. Tárhely erős megkötésekkel lehetséges. Papír alapú kiszedéssel
- Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
- Diszponálás – készlet foglalása
- Raktárkezelés
- Egyszerű raktári kiadás papíron (kevés termék, és kevés aktív raktár)
- Gyártási szám kezelés
- Készlet mozgatás
- Raktári kiadási listák – gyártási szám és tárhely nélkül
- Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
- Csomagok (dobozok) számának megadása
- Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
- Számlázás (vevőszámla)
- Összetett utánvét kezelés
- Értékhatár biztosítása
- Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés
Elsősorban tárhely, gyártási szám és lejárat kezelés nélkül. Tárhely erős megkötésekkel lehetséges. Mobil eszközös kiszedéssel.
- Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
- Diszponálás – készlet foglalása
- Raktárkezelés
- sERPa Mobilos (PDA) raktári kiadás
- Gyártási szám kezelés
- Készlet mozgatás
- Raktári kiadási listák – gyártási szám és tárhely nélkül
- Vonalkód kezelés
- Végtelen számú termék kezelése
- Tárhely megadási lehetőség
- Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
- Csomagok (dobozok) számának megadása
- Futárszolgálati kapcsolatok – címke generálása
- Futárszolgálati állapotok kezelése, visszatöltése, frissítése
- Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
- Számlázás (vevőszámla)
- Összetett utánvét kezelés
- Értékhatár biztosítása
- Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés
- Visszárukezelés – sztornó és módosító számlák
Tárhely, gyártási szám és lejárat kezeléssel.
Mobil eszközös kiszedéssel, komissió megoldásokkal és rediszponálással.
- Vevőrendelés kezelése (pl.: webáruházból, üzletből, ügynöktől)
- Diszponálás – készlet foglalása
- Raktárkezelés
- sERPa Mobilos (PDA) raktári kiadás
- Gyártási szám kezelés
- Készlet mozgatás
- Raktári kiadási listák
- Vonalkód kezelés
- Végtelen számú termék kezelése
- Tárhely megadási lehetőség
- Komissio kezelés – automata komissió
- Komissió foglalás – tételek, gyártási szám, tárhely
- Komissió utasítás – kiszedés indítás: papíros kiszedés túratervvel vagy gépi kezelés
- Lejárat kezelés, raktári logika kezelésmennyiség kezelés a komissióban
- Komissió feldolgozás – szállítólevél, futárcímke, számlázás, csomagok (dobozok) számának megadása
- Automatikus üzenetek
- Kapcsolat raktárkezelő rendszerekkel
- Küldeménykezelés (futárszolgálatok is)
- Csomagok (dobozok) számának megadása
- Futárszolgálati kapcsolatok – címke generálása
- Futárszolgálati állapotok kezelése, visszatöltése, frissítése
- Bizonylatok generálása (pl.: szállítólevél)
- Számlázás (vevőszámla)
-
Összetett utánvét kezelés
-
Értékhatár biztosítása
-
Utánvét beszedés, kártyás fizetés kezelés
-
Visszárukezelés – sztornó és módosító számlák
-
Rediszponálás – készletszintek alapján szállítórendelések ellenőrzése vagy szállítórendelés automatikus indítása
Ajánlatunk
Díjmentes bemutatónk során tanácsadóink megismerik jelenlegi folyamatait, javaslatot tesznek az optimális rendelési, készletezési, raktározási, komissiózási folyamatok kialakítására, valamint a sERPa rendszer egyéb elemeire.
+
Továbbá a kereskedelmi folyamatainkban érintett
modulok listaárából 20% kedvezményt is biztosítunk:
- Keretrendszer,
- Rendelés-nyilvántartás,
- Komissió,
- sERPa Mobil,
- Készlet,
- Futárszolgálat.
Ajánlatunk 2024. augusztus 31-ig érvényes!**
Futárszolgálati interfész
A szállítandó rendelések teljes üzleti folyamatot lefedő kényelmes és hatékony kezelése a különböző futárcégekkel történő kommunikáció automatizálásával.
- Futárszolgálati kapcsolatok kezelése (MPL, GLS, PPP, Sprinter)
- Futáros szállítású rendelések teljeskörű (end2end) támogatása a rendelésfelvételtől a kiszállításig
Raktárirányítási rendszer interfész
A rendszer fő funkciói: raktári integráció, külső interfészek, automatikus készletegyeztetés, szállítórendelések és vevői szavatosság kezelés.
- Együttműködés más raktári rendszerekkel (WBS, Waberer’s, MFC, Nagel, Thor, BOY)
- Speciális interfész külső szolgáltatók rendszereihez
- Szállítórendelések átadása és beszerzett áruk készletre vétele
Egyéb logisztikai interface
A sERPa az iLogistic API-n keresztül integrálódik a fulfillment szolgáltatásokkal, míg a Mobisol interfészen keresztül támogatja az offline értékesítést és az adatszinkronizációt a PMS rendszerekkel.
- Együttműködés más logisztikai rendszerekkel (iLogistic, Mobisol)
- iLogistic fullfillment szolgáltató kapcsolat kezelés API-n keresztül
- Mobisol és PMS offline értékesítés támogató rendszer kapcsolat interfészen keresztül
Egyeztessünk időpontot, ahol részletesen
bemutatjuk Önnek a sERPa kereskedelmi folyamataiban rejlő lehetőségeket!
Kötelezettségmentes tanácsadás
48 órán belüli
visszaigazolás
Cégre szabott
ajánlat 2 hét alatt
*Az űrlapon az egyes mezők *-gal jelöltek – ezek kitöltése kötelező, ezek hiányában az űrlap elküldése nem fog megtörténni.
**Az akciós ajánlat feltételei
A jelen akcióban megjelölt kedvezmények a 2024. augusztus 31-ig leadott igények esetén érvényesek. A 20 % kedvezmény csak a megjelölt modulokra érvényesek: Keretrendszer, Rendelés-nyilvántartás, Komissió, sERPa Mobil, Készlet, Futárszolgálat.
A PROGEN Kft. fenntartja a jogot az akció megváltoztatására, és szükség esetén visszavonására.
Miért érdemes a sERPa integrált ügyviteli rendszert választani?
Integrált ügyviteli rendszer
Nincs szükség szigetszerű rendszerekre, integráltan egy szoftverben kezelhet minden folyamatot: pénzügy-számvitel, bérszámfejtés, kis-és nagykereskedelem, beszerzés és logisztika, raktárkezelés, webáruház kapcsolatok és partnerközpont, termelés, CRM és partnerkapcsolatok, iratkezelés valamint vezetői információk, teljeskörű jogszabálykövetéssel, mindig naprakészen.
Kereskedelmi és logisztikai folyamatok fejlett támogatása, kiemelt nagykereskedelmi támogatás.
Rendeléskezelés, automatikus árufoglalás, áru összekészítése, raktárkezelés, készletezés komissió, számlázás, küldeménykezelés és futárszolgálatok, vevő és szállítói számlák kezelése, fizetéskezelés és még sok más egy helyen.
Maximális rugalmasság
A sERPa rugalmasságát testreszabhatósága biztosítja, melynek alapja a minden üzleti területen elérhető széleskörű folyamatkezelés és a nagyon magas szintű paraméterezhetőség. Az ügyfelek tevékenységéhez igazított modulportfólió segítségével optimalizálhatók a licenc költségek.
Hosszútávú befektetés, amivel garantált a siker
A sERPa minden egyes ügyfelünk esetén teljesen testre szabottan, egyedi megoldásokkal kerül bevezetésre, a folyamatok átvilágítását követően. Az átvilágítást és bevezetést magasan képzett saját tanácsadó csapatunk végzik.