Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Ajánlott lépések

Termék törzs

1.Terméktörzsbe alapadatok megadása (kötelező):

okód

onév

ovonalkód

2.Terméktörzsbe további adatok megadása amelyek átadásra kerül:

onettó tömeg

obruttó tömeg

okiszerelési váltószám

oszavatossági adatok

oszélesség / hosszúság / magasság tulajdonság

otárolás termék termékkategória feltöltése

 

Paraméterek beállítása

1.Paraméter funkcióban található szabályozás megadása:

2.B2Bpartner funkcióban az elérés megadása.

3.Ha a vevőknek nem a saját termék kód/név kell rákerüljön akkor adjuk meg az idegen azonosító típus is.

4.Ha eltérő tárolási helyeken van "Tárolás termék termékkategória".

5.Ha eltérő bizonylatok akarunk, hogy nyomtassanak, akkor kell megadni a "Bizonylat típus ügyfél kategória".

6.Használt raktár és mozgásnemek megadása, és rendelés sorozatok.

 

Egyéb

1.Az országtörzset egyeztessük le, hogy a sERPa és a WBR törzsében megegyezik (Alpha-3).

2.Ha használunk státuszkódokat, akkor a lehetséges státuszkódokat egyeztetés(kód alapján) után vegyük fel a sERPa-ba is témaszámnak, és raktár témaszám alábontás kell legyen.

3.Ha használunk hibakódokat/errorcode-at, akkor az egyeztetés(tulajdonság tétel ID alapján) után vegyük fel a paraméterben megadott tulajdonság felsorolt adattípus értékeibe.

 

Raklap kezelés

1.Ha a raklap mozgását is nyomon akarjuk követni, akkor a raklapot(at) rögzíteni kell a sERPa-ba mint termék(Gyártási szám=Nincs). Rendelésre nem szükséges feltenni mint tétel, a WBR kitároláskor és POD készítésekor jelzi, hogy milyen mozgás volt, amelyről szállítóleveleket generálunk.

 

Komissió beállítása

1. Frissítés után pipáljuk az adatbázishoz a Komissió modult. (Kiegészítő modulok telepítése / eltávolítása)

2. Paraméter funkcióba vegyünk fel egy sorozatot amely "Foglalás bizonylat" típusú.

3. Vegyünk fel egy automatikus üzenet típust, amely "Vevő rendelés készletkiírása" és a további adatokba adjuk meg a sorozatot amelyre a rendeléseket rögzítjük.

 

EKÁER beállítása

1. Paraméter funkcióba adjuk meg a Waberers ügyfelet, az itt megadott ügyfél kerül rá az EKÁR-re mint szállítmányozó.

2. B2B partner funkcióba vegyük fel az EKÁER elérést (EKÁR=Igen, Használható=Igen, Típus=Szolgáltató, valamint adjuk meg az azonosító, jelszó, és XML kommunikációs kulcs-t)

Ha rendelkezünk teszt felülettel akkor a a Szerver típus= Teszt