A lista segítségével a párbeszédablak beállításainak megfelelően kerülnek megjelenítésre a rendszerben tárolt ügyfeleink adatai.
Vevő / Listák, Szállító / Listák
Funkció elérése menüszerkesztéskor: Struktúra / Ügyfél lista
A kinyomtatott lista fejlécében kiírásra kerülnek a párbeszédablakban meghatározott feltételek, kivéve a rendezettséget és a megjelenítésre vonatkozó adatokat.
Tipp: Ha a listázott ügyfeleknek E-mailt szeretnénk küldeni, akkor ezt egyszerűen megtehetjük úgy, hogy Excelbe kérjük a listát, kijelöljük az E-mail oszlop tartalmát. Ezt kimásoljuk és az Outlookban egy új levél címzett mezőjébe bemásoljuk. Itt egy névellenőrzést nyomva rendezetten megjelennek a címzettek.
A megjelenítés keretben bepipált adatoktól függően kérhető a lista nyomtatási kimenete: ha minden jelölőnégyzet üres vagy a Bankszámla/Dolgozók/Telephelyek/Lapdobás van bepipálva, akkor Excel/Böngésző/Karakteres kimenet kérhető, ha a Fizetési info/Termékár/Idegen azonosítók/Kategóriák bármelyike be van pipálva, kizárólag QR2 kimenet kérhető.
Excel / HTML esetén a dolgozók/ telephely összes elérhetőséget és a sorrendben az első bankszámla számát és pénzintézetét is kilistázzuk, valamint a Vámhatósági engedély szám-t is telephelyenként.
Rendezettség: Kód / Név
Oszlopok: Lásd példa.
Elválasztó vonalak, összegzések: -
Lapdobás: Beállítás szerint ügyfelenként.
Egyebek:
Példa: Ügyfél.xls
A lista excel kimenetén megjelenő ügyféladatokon kívül további adatok exportálására nyújt lehetőséget az SQL szkriptfuttató funkcióból indítható UgyfelExport.sql.
Nyomtató, MS Excel, HTML, Karakteres nyomtató