A Partnerközpont modul olyan B2B Webáruházat jelent, amely a kereskedelmi partnerek közötti kereskedelmi folyamatokat egyszerűsíti le. A webáruházba felvett adatok on-line átkerülnek az üzemeltető sERPa adatbázisába. Használata főleg nagykereskedő cégeknek ajánlott, akik egyrészt az üzleti partnereiktől (kiskereskedelmi vevőiktől) ezen keresztül kapják meg a vevő rendeléseket másrészt bizonyos információkat ezen keresztül juttatnak el a partnerek felé. Az üzemeltetőnek lehetősége van rá, hogy egy sERPa adatbázisból több B2B Webáruházat is üzemeltethessen az eltérő jellegű termékeinek az értékesítésére. A különböző webáruházak kinézete bizonyos mértékig szabályozható a felhasználói felületről, így vizuálisan is eltérően kinéző webáruházak hozhatók létre.
Egységesen 1600 pixel szélesek a széthúzott gridek, kivétel a termék grid amely 2400 pixel.
A partnerek (kiskereskedők) azonosítással jelentkeznek be a Partnerközpontba, így személyre szabottan látják benne a rájuk vonatkozó információkat. A szükséges jogosultságok előzetesen részletesen beállíthatók.
Tájékozódni tudnak a nagykereskedő által kínált termékekről: megtekinthető a termék ára, a rendelkezésre álló készlet mennyisége, valamint megnézhető a termék részletes leírása a termékképpel együtt. A termékek struktúráltan, csoportosítva tekinthetők át.
Információhoz lehet jutni a nagykereskedő által hirdetett akciókról, azok érvényességi idejéről, a benne szereplő termékekről és az akciós árakról.
A Partner szempontjából szállító rendelések vehetők fel, amelyekből a nagykereskedő sERPájában vevő rendelések kerülnek regisztrálásra. A rendelések Excel fájlból is importálhatók, valamint rendelés sablonok is igénybe vehetők a rögzítésre.
A vevő tájékozódhat a nagykereskedőtől kapott számláiról (a számlaadatokról), részletesen megnézheti a rajta szereplő tételeket és információhoz juthat a számla fizetési módjáról, a vonatkozó dátumokról, az esetleges fizetési késedelemről.
Továbbá a saját visszáruiról is információhoz jut a kiskereskedelmi partner.
A partnercég üzenetet tud küldeni a webáruház felületéről, ami a sERPa Eseménykezelés moduljába aktát vesz fel. A beérkezett üzenetről a szükséges ügyintéző automatikus értesítést, e-mailt kap, így megkezdheti az intézkedést. A felvett üzeneteiről, azok állapotáról is tájékozódhat az üzenetküldő. Ezzel egy oda-vissza kommunikációra valósul meg.
Az üzemeltető kérdéseket tud megfogalmazni és a kérdésekből felmérést tud összeállítani a sERPában, ami megjelenik a webáruházban az ügyfél számára. A kérdőívekre adott válaszok szintén bekerülnek a sERPába, ahol az aktuális felmérés automatikus kiértékelése is megtörténik, ahol szemléletes grafikai megoldások mutatják a felmérés összesítését, a kérdésekre adott válaszok eredményeit. Ez marketing szempontból kiemelkedő lehetősége a modulnak!
Az üzemeltető akciós újságokat, dokumentumokat, tetszőleges fájlokat tud feltölteni, amelyeket a partnerei megnézhetnek, letölthetnek maguknak. Lehetőség van arra, hogy tájékoztató figyelemfelkeltő szövegblokkokat helyezzünk el a weben a partnerrel való kapcsolattartásra, információközlésre.
Ha azt szeretnénk, hogy a céglogó megjelenjen a böngészőfül bal oldalán, a céglogóból készítsünk ikont (16x16, 32x32, 48x48, 64x64-es méretekben), és az ikont favicon.ico néven másoljuk be a PartnerKözpont alapkönyvtárába.
A Partnerközpontban nincsenek Pop-up, Nyomon követő, Banner követő, Google AdWords, Facebook cookie-k.
Már a Bejelentkezés oldalon használt sütik: |
|
|
|
|
|
Név |
Cél |
Tartalom |
ASP.NET_SessionId |
A felhasználói folyamat azonosítója |
Véletlenszerű karaktersorozat |
UserLanguage |
A felhasználó által választott nyelv |
hu-HU, stb. |
|
|
|
Bejelentkezés után használt sütik: |
|
|
.ASPXAUTH |
A felhasználó hitelesítettségének megállapítása |
Véletlenszerű hexadecimális karaktersorozat |