A mozgó értékesítés paraméterben meghatározottaknak megfelelő kiadások számolhatók el egysoros pénztárbizonylat formájában.
PDA Menü
Funkció elérése menüszerkesztéskor: Mozgó értékesítés / PDA - Költségelszámolás
A költségelszámolás gomb megnyomására a megjelenő ablakban kiválasztható, hogy milyen típusú költséget kell elszámolni (Üzemanyag / Telefon / Szálloda). Megadható az ügyfél neve, akinek a számláját el akarjuk számolni, valamint az elszámoláshoz a szöveg és az elszámolandó összeg (bruttó). A "Rögzítés" gomb megnyomására a sERPában generálódik egy pénztárbizonylat (a mozgó értékesítés paraméter funkcióban megadott pénztárban). "A rögzítés rendben megtörtént." üzenet tájékoztat a rögzítés sikerességéről. A pénztárban a mobil értékesítés paraméter funkció költségelszámolás fülén a költségnem táblázatban definiált típusú bizonylat keletkezik a megadott bruttó összeggel, ügyféllel, szöveggel (Egyéb bevétel és Egyéb kiadás esetben a szövegbe beírt ügyfélnévvel.) a folyó dátummal.
Készpénz esetén a pénztárba készpénz típus kerül generálásra, az ügyfél, szöveg mezőbe írt érték a közlemény mezőbe kerül vesszővel elválasztva.
A képernyőn az alábbi gombok jelennek meg még:
Vissza: Megnyomására visszajutunk a menübe.
A program az adatok mentésekor az alábbi üzeneteket adhatja:
Nincs ilyen menüparamétere a funkciónak. |
|
Pénztárbizonylat paraméternév |
Nincs ilyen menüparamétere a funkciónak. |