1. A rendelések rögzítése a rendelés nyilvántartó modulban.
2. A rendelések és az útvonalak alapján a Fuvarszervezés funkcióval összeállítható a túraterv.
3. A Túraterv alapján kinyomtatható a kiszedési terv.
4. A Kiszedési terv alapján (vagy más módszerrel) a raktáros összeszedi az árut. Az esetleges eltéréseket kézzel rávezeti a kiszedési tervre.
5. Eltérések rögzítése, szállítólevelek-, számlák-, vevőrendelés visszautasítások generálása. (Ez a folyamat az adott adatbázisban szokásos eszközökkel történik. Változatos lehet (WBS, MFC, Kiadás, Komissió), a lényege, hogy a felsorolt bizonylatok elkészülnek.)
6. Túraterv nyomtatás (a sofőr munkáját segíti, összefoglalja a terítőjárat állomásaival kapcsolatos főbb információkat)
7. Szállítólevél és számla nyomtatás (jellemzően közvetlenül az autó indulása előtt, túratervenkénti csoportosításban, a lerakó állomások sorrendjében nyomtatják ezeket a kísérőokmányokat, hogy a paksamétából a sofőr minél könnyebben kikereshesse az átadandó példányokat.)