"Szűrés" keret
Átvétel nap Átadás bizonylat alapján |
(Igen / Nem) [Nem]. Igen esetén a szállítólevelekhez kapcsolódó Átvétel bizonylaton szereplő, Átvételi dátum alapján végezzük a vizsgálatot. Ilyenkor csak azok a szállítóleveleket fogjuk megvizsgálni, amelyek kapcsolódnak olyan Átadás bizonylathoz, amely megfelel a feltételeknek. Nem esetén a szállítólevél dátuma lesz az átvétel napja.
|
||||||||
Átadás sorozat |
Kiválasztható, hogy mely sorozatú Átadás bizonylatokra fusson le az ellenőrzés. |
||||||||
Mozgásnem besorolás |
Megadható egy mozgásnem kategória és tétel, amelybe besorolt mozgásnemű szállítóleveleket fogunk vizsgálni. |
||||||||
EKÁER bizonylat kora (nap) |
Ennél régebbi EKÁER bizonylatot mindenképpen le kell zárni, akkor is, ha az átvétel kora ezt nem indokolja. Azonban csak azok az EKÁER bizonylatok kerülnek képbe a vizsgálatnál, amelyek az Átadás sorozat és mozgásnem besorolás szűrésnek megfelelnek! |
||||||||
Átvétel kora |
Lezárjuk az EKÁER számot akkor, ha az átvétel a futtatás dátuma minusz ennyi nappal korábban történt. Ha az EKÁER számhoz kapcsolódó Átadás bizonylat Átvételi dátuma (vagy ha nem az Átadás alapján kell vizsgálni, akkor bármely kapcsolódó szállítólevél dátuma) régebbi, az itt naptári- vagy munkanapban megadottnál, akkor lefut az EKÁER frissítési és lezárási procedúra. Lekérjük az EKÁER szerverről az aktuális adatokat, és ha szükséges, akkor a kapcsolódó szállítólevelek adatai alapján helyesbítjük (Modify), majd lezárjuk (Finalize) az EKÁER számot az ismert adatok szerint. FIGYELEM!!! Az EKÁER szerver a tapasztalatok alapján nem fogad el 2 naptári napnál régebbi érkezés dátumot. Ha mégis ilyen lenne, akkor az automatikus lezárás nem fut le! Ilyenkor bejegyzést teszünk a Hibanaplóba és az EKÁER naplóban is látszik a hiba oka. |