Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Számlázási lehetőséget nyújt a készlet egyidejű kezelésével, valamint Pénztárbizonylat automatikus generálását is lehetővé teszi.

 

Olyan vásárlói pontrendszerkezelést valósít meg, amellyel a pontokat nem csak a saját adatbázison belül lehet megszerezni / levásárolni, hanem másik fizikai helyen lévő sERPa adatbázisok (idegen cégek) sERPa programjával is lehetővé válik az adatcsere. Ezt a folyamatot egy webszerviz program kifejlesztésével valósítjuk meg. Ehhez kifejlesztésre került a B2B partner funkció, amely a Rendszerfunkciók könyvtárban található a sERPa menüben. A B2B partner funkció a Business to Business, azaz cégek, vállalatok közti közvetlen, egymás adatbázisaiba átnyúló adatlekérdezési (pl: Készlet) és felvételi (pl. Rendelés) lehetőségeket szabályozó funkció. (Első lépésként a pontrendszer kezelés került kifejlesztésre.) Ebben megadhatjuk, hogy jelen sERPa adatbázisunkban mely cége(ke)t tekintjük "Előfizető"-nek (akik jogosultak a mi adatbázisunkba belelátni / írni), vagy "Szolgáltatónak" (akikbe nekünk van jogunk belelátni / írni). A pontokat megszerezni / levásárolni a Kiskereskedelem modul Számlázás funkciójában lehet. Definiálhatóak a pontkártya elfogadási helyek és maga a pontrendszer működése a pontrendszer paraméter és a kiskereskedelem, számlázás paraméter funkciókban. A pontkártya bevitelben pedig az egyes kártyákon történt pontszerzéseket és felhasználásokat követhetjük.