Az oldal megtekintéséhez kérjük, engedélyezze a JavaScriptet.

sERPa súgó

Eseménykezelés (CRM) (Customer Relationship Management)

 

A modul lehetőséget biztosít a vállalkozás ügyviteli tevékenységén kívüli folyamatainak követésére (pl. üzleti lehetőségek követése, tartozáskezelés, vevő rendelések utógondozása stb.).

A külső folyamatok ügyfelekre hivatkozva, a belső folyamatok dolgozókra hivatkozva megnyitott aktákban rögzíthetők.

A folyamatokat felépítő események a felhasználó által a vállalkozás igényei szerint szabadon definiálhatók. Eseményekből építhető fel a követendő workflow (folyamat). Az aktákban az események a meghatározott szabályoknak megfelelően követhetik egymást. Az események képesek a folyamat állapotát változtatni, így az akta állapota automatikusan kerül beállításra a korábban definiált szabályok alapján. Meghatározott az akta pillanatnyi felelőse, tulajdonosa, akinek azzal valamilyen feladata van, így követhető, hogy a folyamatban jelenleg mely dolgozónak kell valamit tennie az ügy előremozdítása érdekében. Az akta eseményeinek felvétele során elvégzett munkaidő felrögzíthető, így dokumentálható, hogy mely felhasználó, mennyi időt foglalkozott a témával. A felrögzített aktákban megjelenő eseményekről listák, kimutatások készíthetők.

Az eseményekhez a felhasználók által szabadon definiálható mezők (esemény tulajdonságok) is felvehetők. Ennek részletei a Tulajdonság kezelés oldalon olvashatók.