A funkció a személy adatok listára kerülő adatok felhasználó által történő definiálásra szolgál. Segítségével a számfejtés és a személy funkcióban található adatokból lehet Excel kimenetre nyomtatható listákat összeállítani.
A bevitel segítségével személy adat listát definiálhatunk. A listában szereplő személyekre a lista elindításakor lehet szűréseket megadni. A eredményt Excel táblázatban adja a program. A táblázat oszlopait a funkció segítségével széleskörűen lehet megadni.
Felhasználói szerkesztő felület, amellyel meghatározható, hogy a listának milyen oszlopai legyenek. Itt választani kell adatcsoportot, majd a csoportba tartozó adatmezőt és meg kell adni, hogy mi legyen az Excelben az oszlop neve. Az adatcsoportok megfelelnek a Személy funkcióban található füleknek, táblázatoknak. Az adatmezők pedig a füleken, vagy a táblázatokban lévő mezők. Minden oszlopra a szűrés sáv alatt beállítható, hogy csak bizonyos szűrés teljesülése esetén jelenjen meg az adat. A lehetséges szűréstípusok a választott adatnak megfelelően a következők lehetnek: szövegrész, dátumtartomány, összegtartomány, egészszám tartomány, százalék tartomány, vagy felsorolt típusból történő választás. Beállítható, hogy csak akkor jelenjen meg a listán adat, ha az a bevitelben ki van töltve, nincs kitöltve, vagy a kitöltöttségtől független a megjelenítés.
Egyszerű használati példa a Bérszámfejtés\Gyakori folyamatok\Összesítő (Személy) lista példa lapon található.
Név |
|
Funkció elérése menüszerkesztéskor: Bérszámfejtés / Struktúra beállítások / Összesítő (Személy)