vissza a Nagy Machinátor üzleti funkciókhoz

Beszerzés, logisztika

A Nagy Machinátor az áruforgalom teljes körű kezelésére szolgáló pontos és megbízható raktári és rendelés nyilvántartó rendszer. A terület moduljaival a legösszetettebb raktári rendszerek működtetése is megoldható a rendelés beérkezésétől az áru összekészítésen és a fuvarszervezésen át a kiszállításig.

Alapvető funkciók

  • Automatizmusok: Beszerzés – Rendelés párosítás, Minimális árrés generálás)
  • Raktárforgalmi mozgások rögzítése
  • Gyártási számos termékek kezelése
  • Garancia, szavatossági idő kezelés
  • Árajánlat készítés
  • Komissiózás – Bővebben
  • Vevői igények nyilvántartása
  • Vevői igények nyilvántartása
  • Szállítói megrendelések nyilvántartása
  • Keretszerződés rögzítése, a szerződések állapotának nyilvántartása
  • Szállítható készlet meghatározás (Foglalás)
  • Szállítórendelés allokálás várható vevőigény alapján

Kereskedő cégek további funkciói

A beszerzési folyamatot a helyi adatságoknak megfelelően egyedileg lehet kialakítani programunkban. Kezdve a beszerzési javaslatok egyedi algoritmusától, az áru érkeztetési folyamaton keresztül, a szállítószámlák befogadásáig.

  • Beszerzési javaslat tétel – Bővebben
  • Szállító kiválasztása különböző szempontok alapján – Bővebben
  • Áruátvételi folyamat teljes támogatása – Bővebben
  • EKÁER – Bővebben
  • Áruérkeztetés – Bővebben
  • Áruátvétel – Bővebben
  • Beszerzésgenerálás – Bővebben
  • Betárolási utasítás – Bővebben
  • Számlabefogadás – Bővebben
  • Beszerzési ár képzés fuvar és egyéb költségek figyelembevételével – Bővebben

A Nagy Machinátor ügyviteli rendszerünk sikere számokban

Nagy Machinátor ügyfeleink

Büszkék vagyunk, hogy az ügyviteli rendszer megoldásainkkal minden nap támogatjuk ügyfeleinket a sikerhez vezető úton.