ERP bevezetés:
Hogyan dolgozunk?

Küldetésünk célja, hogy magas színvonalú, minőségi szolgáltatást nyújtsunk Partnereinknek. Saját szolgáltatásaink bevezetése során kiemelt szerephez jut az állandó fejlődés, folyamataink optimalizálása, ellenőrzése és fejlesztése.

Hogyan dolgozunk?

Meggyőződésünk, hogy egy vállalatirányítási rendszer bevezetése legalább olyan fontos és meghatározó feladat, mint maga a kiválasztás folyamata. A hosszú távú, mindkét fél számára sikeres együttműködés alapja a program jól átgondolt, precíz bevezetése.

Több, mint 1200 ügyfelünknél szerzett tapasztalatunk alapján dolgoztuk ki projekt módszertanunkat, mely biztosítja a bevezetés sikerességét.

Díjmentes bemutatókérés

A kapcsolatfelvételt követően díjmentes bemutatót biztosítunk ügyfeleinknek, ahol képzett értékesítőink szükség esetén ERP tanácsadó segítségével a lehető legpontosabb információt biztosítják. Ennek részeként a következő feladatokra kerül sor:

  • Cégbemutatás
  • Szoftverek bemutatása
  • Potenciális ügyfelek igényeinek felmérése
  • Pontos célok meghatározása

Előzetes felmérés

Az Előzetes felmérés célja minden esetben az, hogy az érdeklődő ügyfelek igényeinek és ERP rendszereink képességeinek illeszthetőségét a lehető legpontosabban meghatározzuk.

  • Partnerrel közösen elvégzett igényspecifikáció
  • Program megfelelőségének vizsgálata
  • Esetleges egyedi igények felmérése
  • Előzetes felmérési jegyzőkönyv
  • Üzleti Folyamat Felmérési ajánlat

Üzleti folyamatok felmérése (ÜFF)

Partnereink folyamatainak pontos megismerése az egyik legfontosabb feladat a közös munka kezdetén. Ezért már a kapcsolatfelvételt követően azon dolgozunk, hogy a lehető legalaposabban bemutassuk rendszereinket.

Előzetes felmérés eredménye alapján, még a programfejlesztés megrendelését megelőzően, minden esetben Üzleti folyamatfelmérés történik, melynek eredménye a PROGEN által készített Követelményspecifikáció.

  • A Követelményspecifikáció az Üzleti Folyamat Felmérés eredményeként készült dokumentum, mely részletesen tartalmazza a programmal szemben támasztott teljes követelményrendszert.
  • Az Üzleti Folyamat Felmérés ERP tanácsadói szolgáltatás, a folyamat megtervezése ajánlat alapján történik, elszámolása óradíjas.

Ajánlat kialakítása

Testre szabott, részletes ajánlatot adunk vállalatirányítási, ügyviteli rendszerének szállítására és bevezetésére, szükség esetén hardver eszközök cseréjére és üzemeltetésére is.

Több szakaszban készül ajánlat:
  • Az Előzetes felmérés során feltárt tények alapján, és annak eredményeként a megismert funkcionalitástól eltérő, egyedi igény merül fel, ez rögzítésre kerül. Az Előzetes felmérés eredményei alapján az Üzleti folyamatfelmérésre ajánlat készül.
  • Az Üzleti Folyamat Felmérés eredményeként létrejött Követelményspecifikáció birtokában a kérhető árajánlat, mely alapján a Partner dönteni tud arról, hogy  szoftver licencet vásárol, illetve fejlesztési feladatot rendel meg.

Az ajánlat minden esetben részletesen tartalmazza a Követelményspecifikációban felállított elvárásoknak megfelelő szoftver minden elemét.

Szerződéskötés

Meghatározott kondíciókkal és határidőkkel megállapodást kötünk a Partnerrel a szállítandó ERP rendszerre, valamint a rendszer bevezetésére.

A szerződéskötést megelőzően Előzetes felmérés történik, hogy a program lehetőségei és funkciói lefedik-e az adott partner igényeit.

A szerződéskötés során a Követelményspecifikáció és az árajánlat alapján történik a szöveg kialakítása.

Bevezetés és oktatás

A bevezetés során tanácsadóink elvégzik a szükséges feladatokat (telepítés, jogosultságok beállítása, lista- és bizonylatszerkesztés, ügyviteli tanácsadás) és teljes körű oktatást tartanak.

  • Napi munkafolyamatok kialakításra kerülnek
  • A programmodulok/funkciók alapbeállítását elvégzik
  • Felhasználói felület testreszabása megtörténik
  • Riportok, bizonylatok szerkesztése betanításra kerül
  • Felhasználói jogosultságok kialakítása
  • Programhasználat oktatása a felhasználók számára

Terméktámogatás

Központi Tanácsadó szolgálatunk több csatornán elérhető Partnereink számára. Általános Terméktámogatási szolgáltatásainkon túl Partnereink igényeire szabott, egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokat is nyújtunk.

  • Központi Tanácsadó Szolgálat munkaidőben telefonon vagy online érhető el
  • Verziófrissítés rendszeresen minden terméktámogatott Partnerünknek
  • Naprakész jogszabálykövetés
  • Frissítési, oktatási, jogszabálykövetési értesítők a folyamatos tájékoztatás érdekében
  • Programhasználati, szakértői tanácsadás
  • Partnerközpont biztosítása a teljeskörű online ügyintézéshez

Programfejlesztés

Rendszereink folyamatos fejlesztéssel, naprakészen működnek ügyfeleinknél. A fejlesztéseink – a jogszabálykövetés mellett – kiterjednek ügyfeleink munkájának támogatására is, amelyeket a beérkező igények alapján készítünk el.

  • Innovatív programfejlesztés
  • Teljes körű jogszabálykövetés
  • Esetenként egyedi igényekre történő fejlesztés

Ügyfeleink

Ügyfeleink, akiket minden nap támogatunk a sikerre vezető úton

Ügyfeleink mondták

Best Outsource Kft.

Horváth Andrea,
ügyvezető igazgató

A kezdetek óta a Nagy Machinátort használjuk és hogy jól választottunk, abban megerősít minket ügyfeleink pozitív visszajelzése is.

Caldera Kft.

Vargáné Bónácz Anikó,
ügyvezető igazgató

A Nagy Machinátor ügyviteli szoftvert használjuk, mely lehetőséget ad az adatok Excel táblába történő exportálására, illetve partnereinknél vezetett pénzügyi nyilvántartások importálására is.

Debreceni Sportcentrum Kft.

Orendi Mihály,
ügyvezető igazgató

A sERPa Raktárgazdálkodás megoldása és magának a rendszernek az integráltsága nélkülözhetetlen számunkra a mindennapokban.

ZLT Magyarország Kft.

Svidró Mátyás,
ügyvezető igazgató

Kiváló minőségű szoftver, elsőrangú támogatói háttér és optimális költségszint a bevezetés és a support során. Az üzleti folyamatok a legmagasabb szinten monitorozhatók, ezért egyszerűsödött a döntés-előkészítés és a vezetői döntéshozatal folyamata.

Tomaplast Kft.

Tóth Miklósné,
ügyvezető igazgató

Számunkra a rendszer legnagyobb előnye, hogy gyorsan tudunk számlát és szállítólevelet kiállítani.

Manage Kft.

Fazekas Gábor,
ügyvezető

A sERPa-val a könyvelésből Excel táblázatok vagy más fájlok készíthetők, melyek e-mailen is eljuttathatók az ügyfeleinknek, így szolgáltatva tovább alakítható információkat. A számlatükör angol vagy német nyelven is kinyerhető.

Goldeneggs Kft.

Ménesi Tamara,
ügyvezető igazgató

A rugalmas paraméterezésnek köszönhetően a cégvezetés igényeihez igazított listák segítségével könnyebb és hatékonyabb az irányítás, az információhoz jóval hamarabb jutunk és azok pontosabbak, mint korábban.

Katofer Kft.

Kató Endre,
ügyvezető igazgató

A bevezetés óta az adatokat csak egy helyen kell berögzíteni, így a hibalehetőségek is leszűkültek amellett, hogy rengeteg időt takarítunk meg.

Te-Di Trade Kft.

Pásztor András,
ügyvezető igazgató

A Partnerközpont alkalmazásával egy rugalmas és naprakész rendszert használhatunk, amely lehetővé teszi, hogy Partnereink mindig az aktuális készletet, illetve az ügyfélcsoportjuknak megfelelő akciós kínálatot lássák, és ügyfélfüggő, egyedi árakon tudjanak vásárolni.