Az értékesítés klasszikus folyamata az ajánlat kiadásával, a bejövő megrendelés regisztrálásával, majd a rendelés visszaigazolásával kezdődik. Ezt követően a készleten lévő áru foglalásra (diszponálásra) kerül, a készleten nem lévő tételek gyártása, vagy beszerzése megtörténik, majd a készletre vételt követően szintén diszponálásra kerül (akár automatikusan is). A folyamat különböző pontjain lehetőség van automatizmusok beépítésére, a gyors, pontos és hatékony adminisztráció érdekében.
A sERPa lehetőséget biztosít:
- kampányok támogatására
- potenciális érdeklődők kezelésére
- értékesítési folyamatok integrált kezelésére (ajánlat-> rendelés-> szállítás-> számlázás)
- Rendelések kezelése (forecast, keretrendelés, rendelés import)
- árképzési, kedvezményadási szabályok széles körű alkalmazására
- egyedi és akciós árak kezelésére
- kiskereskedelem támogatására
- pontkártya rendszer működtetésére
- webáruházak adatkapcsolaton keresztüli támogatására
- B2B értékesítésre a Partnerközponton keresztül
- nagykereskedelelem (belföldi és export) teljes körű támogatására, hiperek kiszolgálásra