Értékesítés, CRM

    Az értékesítés klasszikus folyamata az ajánlat kiadásával, a bejövő megrendelés regisztrálásával, majd a rendelés visszaigazolásával kezdődik. Ezt követően a készleten lévő áru foglalásra (diszponálásra) kerül, a készleten nem lévő tételek gyártása, vagy beszerzése megtörténik, majd a készletre vételt követően szintén diszponálásra kerül (akár automatikusan is). A folyamat különböző pontjain lehetőség van automatizmusok beépítésére, a gyors, pontos és hatékony adminisztráció érdekében.

    A sERPa lehetőséget biztosít:

    • kampányok támogatására
    • potenciális érdeklődők kezelésére
    • értékesítési folyamatok integrált kezelésére (ajánlat-> rendelés-> szállítás-> számlázás)
    • Rendelések kezelése (forecast, keretrendelés, rendelés import)
    • árképzési, kedvezményadási szabályok széles körű alkalmazására
    • egyedi és akciós árak kezelésére
    • kiskereskedelem támogatására
    • pontkártya rendszer működtetésére
    • webáruházak adatkapcsolaton keresztüli támogatására
    • B2B értékesítésre a Partnerközponton keresztül
    • nagykereskedelelem (belföldi és export) teljes körű támogatására, hiperek kiszolgálásra