Értékesítés, CRM

Az értékesítés klasszikus folyamata az ajánlat kiadásával, a bejövő megrendelés regisztrálásával, majd a rendelés visszaigazolásával kezdődik. Ezt követően a készleten lévő áru foglalásra (diszponálásra) kerül, a készleten nem lévő tételek gyártása, vagy beszerzése megtörténik, majd a készletre vételt követően szintén diszponálásra kerül (akár automatikusan is). A folyamat különböző pontjain lehetőség van automatizmusok beépítésére, a gyors, pontos és hatékony adminisztráció érdekében.

A sERPa lehetőséget biztosít:

  • kampányok támogatására
  • potenciális érdeklődők kezelésére
  • értékesítési folyamatok integrált kezelésére (ajánlat-> rendelés-> szállítás-> számlázás)
  • Rendelések kezelése (forecast, keretrendelés, rendelés import)
  • árképzési, kedvezményadási szabályok széles körű alkalmazására
  • egyedi és akciós árak kezelésére
  • kiskereskedelem támogatására
  • pontkártya rendszer működtetésére
  • webáruházak adatkapcsolaton keresztüli támogatására
  • B2B értékesítésre a Partnerközponton keresztül
  • nagykereskedelelem (belföldi és export) teljes körű támogatására, hiperek kiszolgálásra