Ez csak akkor lehetséges azonban, ha mindkét fél által egyértelműen ismertek a szerződéses keretek, hogy az egyes szolgáltatások, például a terméktámogatás keretében mit nyújt a PROGEN Kft. és mit várhat el az Ügyfél.
Ennek szellemében készült el az idei évben az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentumunk, melyet már korábban elérhetővé tettünk Partnereink számára a Partnerközpontunkban, és amely 2018. június 1.-től hatályos, mellékleteivel együtt. (A dokumentum – ahogyan a többi, kifejezetten ügyfeleinknek szánt irat is – csak Partnerközpontunkba való belépés után olvasható.)
Emellett az átláthatóság jegyében elkészült a „A Terméktámogatás folyamata” című kiadványunk is, mely azt a célt hivatott szolgálni, hogy egyértelművé tegye Ügyfeleink számára Terméktámogatási szolgáltatásunk működési folyamatát, kereteit, a Terméktámogatási díj fejében nyújtott szolgáltatásokat.
Az eddig megszokott működéshez képest néhány ponton változik a támogatási folyamat, kiemelten a bejelentési csatornákra vonatkozóan.
Folyamatosan monitorozzuk az egyes bejelentési csatornák terheltségét, ezzel összefüggésben a nyújtott szolgáltatás minőségét és az Ügyfelek elégedettségét. Ennek eredményeképpen született meg a döntés, hogy a telefonos bejelentési csatornát elsősorban a hibabejelentések számára tartjuk fent, hiszen az Ügyfél alaptevékenységének elvégzését megakadályozó, befolyásoló hibák esetében kritikus az időfaktor, vagyis ilyenkor várja el (jogosan) az Ügyfél, hogy gyakorlatilag azonnal el tudja érni a Tanácsadó Szolgálatot. Ezt viszont csak úgy tudjuk biztosítani, hogy egyéb esetekben elsősorban a Partnerközponton keresztül várjuk a bejelentéseket, kérdéseket.
A Partnerközponton keresztül történő bejelentéssel az Ügyfelek számára is átláthatóvá válik a bejelentés életútja, nyomon követhető a megoldás várható határideje illetve visszakereshetőek a megoldások.
A Partnerközpont használatában segítséget nyújtanak honlapunk cikkei:
Az alábbi linken tölthető le A Terméktámogatás folyamata című dokumentum. Kérjük, hogy tanulmányozzák át, kérdés esetén pedig forduljanak kollégáinkhoz bizalommal.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket az átállási folyamatban!