NM Webáruház kapcsolatok – akciós ajánlat!

    Tudta, hogy Nagy Machinátor ügyviteli rendszere képes kommunikálni webáruházával, egy úgynevezett API kapcsolat segítségével?

    Az API kapcsolat egy olyan eljáráshalmaz, mely segítségével programunk adatot cserél más szoftverekkel (például: számlázó, készletkezelő, vagy webáruház). Ez a kapcsolat webshopot üzemeltető Partnereink számára különösképpen hasznos, hiszen egyszerűen, gyorsan, folyamatosan biztosított az adatcsere a webáruház és az ügyviteli rendszer között.

    A Nagy Machinátor jelenleg három bérelhető webáruház-szolgáltatóhoz képes kapcsolódni, ezek az UNAS, a Shoprenter és a most bemutatkozó Shopify interface.

    Kösse össze meglévő webáruházát ügyviteli rendszerével, válassza bérelhető webáruház szolgáltatókhoz kapcsolódást biztosító moduljainkat most
    kedvezményes áron!

    3 felhasználóra: 65.500 Ft helyett 20% kedvezménnyel 52.990 Ft
    5 felhasználóra: 82.200 Ft helyett 20% kedvezménnyel 65.990 Ft
    10 felhasználóra: 108.200 Ft helyett 20% kedvezménnyel 86.990 Ft

    A kedvezmény 2022. jún. 30. -ig érvényes!

    ÉRDEKEL A MEGOLDÁS!

    Mindezen felül, a Nagy Machinátor ügyviteli rendszer „általános webáruház integrációs megoldásának” segítségével bármely egyedi webáruházhoz való kapcsolódást nagyon rövid időn belül képes megoldani, mely megoldással kapcsolatban keressen bennünket bizalommal!

    Miért használjon API kapcsolatot?
    • Az API vagy „Application Program Interface” rutinok, protokollok és eszközök halmaza szoftveralkalmazások létrehozásához. Az API képes kommunikálni és információkat megosztani más megoldásokkal.
    • Az ERP-megoldások API kapcsolattal való kezelésének egyik fő előnye, hogy lehetővé teszi a valós idejű integrációt webáruházakkal. Az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozások számára ez az integráció kulcsfontosságú eleme a sikeres online áruház működtetésének.
    • Bár a front-end az e-kereskedelmi kiszolgálás egyik legfontosabb eleme, a rendelések tényleges komissiózását, csomagolását és kiszállítását szolgáló háttérfolyamatok ugyanolyan fontosak. Ezért a háttérben működő ERP-szoftver és a webáruház közötti integráció meghatározhatja, hogy a rendelések milyen gyorsan jutnak el az ügyfelekhez, és ennek eredményeképpen nagy hatással lesznek az eredményekre és az ügyfelek elégedettségére.