Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a koronavírus miatt kialakult vészhelyzetben is zavartalan működéssel tudjuk szolgáltatásainkat biztosítani. A kialakult járványügyi helyzet miatt azonban elképzelhető, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkon nem tudjuk a megszokott módon és mennyiségben fogadni a hívásokat.
Kérjük, hogy kérdéseiket elsősorban Partnerközpontunkban, vagy a support@serpa.hu, illetve a support@nagymachinator.hu email címeken tegyék fel.
A bejelentések feldolgozásán, kérdéseik megválaszolásán folyamatosan dolgoznak a továbbiakban is kollégáink.
sERPa
A fentiek mellett kérjük, hogy a bejelentések esetében a Verziószám, Menü név, Adatbázis név adatokat legyenek szívesek megadni. Ennek legegyszerűbb módja, ha a Menüszalag Program fülén lévő Névjegy lehetőség választják, ahol a szükséges információk megtalálhatóak.
A Névjegyen szereplő adatok könnyedén kimásolhatók a Másolás gombra kattintva.
Nagy Machinátor
Kérjük, hogy a problémamegoldás és válaszadás hatékonyságának növelése érdekében a bejelentésük minden esetben tartalmazza az alábbi információkat:
• A használt Nagy Machinátor program pontos verziószáma (a jobb felső sarokban található Névjegy gomb megnyomásával elérhető)
• A felmerült kérdés, probléma, hibajelenség minél pontosabb leírása (pl: nyugdíjas dolgozónak is számfejt a program járulékokat, OSA köteles számla nem nyomtatható hibaüzenet miatt)
• Lehetőség szerint képernyőképek, adott esetben a PONTOS hibaüzenet
• A kérdéses számla, bizonylat, bérjegyzék PDF csatolmányként
• A bejelentő cég neve
• A bejelentő neve, e-mail címe, telefonszáma
Hírlevélben és a honlapunkon tájékoztatni fogjuk Önöket, amennyiben szükséges lesz további intézkedéseket bevezetnünk.
Köszönjük szépen a megértésüket!