Számunkra fontos, hogy kiemelkedő minőségű terméktámogatást biztosítsunk
Ügyfélelégedettség
növelése
Hibaelhárítás és
technikai támogatás
Felhasználói
oktatás
Proaktív
támogatás
Mi a terméktámogatás?
Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra, ránk mindig, minden problémával, kérdéssel kapcsolatban számíthatnak!
- Terméktámogatási szolgáltatásaink keretében folyamatos verzió és jogszabálykövetést biztosítunk.
- A Központi Tanácsadó Szolgálat igénybevételével szakértő tanácsadóink segítenek a program működésével kapcsolatban feltett kérdésekben.
- Tanácsadó Szolgálatunk egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is rendelkezésükre áll.
Mivel és hogyan fordulhat a Központi Tanácsadó Szolgálathoz?
- Partnerközpontunkon keresztül bármikor (0-24) megteheti bejelentéseit, illetve korábbi bejelentése státuszát nyomon követheti.
-
Tanácsadó szolgálatunk munkaidőben (8:30-tól 16:30-ig) telefonon áll Partnereink rendelkezésére, ahol a tanácsadónk a korábbi bejelentések ismeretében hatékonyan tud segíteni.
-
A Központi Tanácsadó Szolgálatunknak nyújthat be programfejlesztési igényeket. Már rendelkezésre álló programfunkció esetén a tanácsadóink gyors megoldásokat javasolnak, vagy továbbítják az igényt a Product Ownernek.
-
ERP tanácsadói szolgáltatásunk keretében tanácsadóink az általános segítségnyújtáson túl egyedi feladatokat is tudnak vállalni, személyre szabott oktatásokkal, konzultációval segíthetik ügyfeleink munkáját (pl.: egyedi riportok, bizonylatképek összeállítása, automatizált folyamatok üzembehelyezése stb.).
-
Díj ellenében dedikált kapcsolattartó igénylésére is lehetőség van, amellyel tanácsadónk kapacitását lehet előre lefoglalni.
-
Rendszeresen szervezünk Ügyfeleink részére csoportos online képzéseket, szakmai webináriumokat
Hogyan szervezzük a telefonos tanácsadó szolgálat munkáját?
Hogyan segítjük az Ön napi munkáját?
Munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig rendelkezésre állunk
Távoli eléréssel segítséget nyújtunk akár az Ön számítógépén is
Munkaidőn kívül e-mailben és Partnerközponton keresztül fogadjuk a bejelentéseket
Elér minket telefonon, Partnerközponton keresztül, vagy e-mailben
Távoli segítségnyújtás egyszerűen
Tanácsadóink Önökkel szorosan együttműködve, a modern digitális csapatmunka eszközeit felhasználva, elsősorban képernyőmegosztással (Teamviewer) és telefonon kezelik a bejelentéseket.
A hatékony munkavégzés érdekében a sERPa és Nagy Machinátor szoftvereinkben közvetlenül beépítettük a TeamViewer-t, ami egy kattintással elérhető, de az alábbi linkről is letölthető.
Letöltöm a teamviewer-tÉrdeklődőink részére
- Lépjen velünk kapcsolatba, ha:
-
Általános tájékoztatást kér az ügyviteli/vállalatirányítási rendszerek előnyeiről!
-
Konkrétan valamelyik termékünk, a Nagy Machinátor, vagy a sERPa iránt érdeklődik!
Ügyfeleink részére
- Felhasználói létszám bővítése;
- Licenc bővítés;
- Modul vásárlás;
- Hibabejelentés.