TERMÉKTÁMOGATÁS

Terméktámogatásunk lényege, hogy Partnereink mindennapi munkáját szakképzett tanácsadóinkkal segítsük.

Számunkra fontos, hogy kiemelkedő minőségű terméktámogatást biztosítsunk

Ügyfélelégedettség
növelése

Hibaelhárítás és
technikai támogatás

Felhasználói
oktatás

Proaktív
támogatás

Mi a terméktámogatás?

Partnereinket a bevezetést követően sem hagyjuk magukra, ránk mindig, minden problémával, kérdéssel kapcsolatban számíthatnak!

  • Terméktámogatási szolgáltatásaink keretében folyamatos verzió és jogszabálykövetést biztosítunk.
  • Központi Tanácsadó Szolgálat igénybevételével szakértő tanácsadóink segítenek a program működésével kapcsolatban feltett kérdésekben.
  • Tanácsadó Szolgálatunk egyedi ERP tanácsadói szolgáltatásokkal is rendelkezésükre áll.

Mivel és hogyan fordulhat a Központi Tanácsadó Szolgálathoz?

  • Partnerközpontunkon keresztül bármikor (0-24) megteheti bejelentéseit, illetve korábbi bejelentése státuszát nyomon követheti
  • Tanácsadó szolgálatunk munkaidőben (8:30-tól 16:30-ig) telefonon áll Partnereink rendelkezésére, ahol a tanácsadónk a korábbi bejelentések ismeretében hatékonyan tud segíteni.
  • A Központi Tanácsadó Szolgálatunknak nyújthat be programfejlesztési igényeket. Már rendelkezésre álló programfunkció esetén a tanácsadóink gyors megoldásokat javasolnak, vagy továbbítják az igényt a Product Ownernek. 
  • ERP tanácsadói szolgáltatásunk keretében tanácsadóink az általános segítségnyújtáson túl egyedi feladatokat is tudnak vállalni, személyre szabott oktatásokkal, konzultációval segíthetik ügyfeleink munkáját (pl.: egyedi riportok, bizonylatképek összeállítása, automatizált folyamatok üzembehelyezése stb.). 
  • Díj ellenében dedikált kapcsolattartó igénylésére is lehetőség van, amellyel tanácsadónk kapacitását lehet előre lefoglalni.
  • Rendszeresen szervezünk Ügyfeleink részére csoportos online képzéseket, szakmai webináriumokat 

Hogyan szervezzük a telefonos tanácsadó szolgálat munkáját?

Hogyan segítjük az Ön napi munkáját?

Munkanapokon 8:30-tól 16:30-ig rendelkezésre állunk

Távoli eléréssel segítséget nyújtunk akár az Ön számítógépén is

Munkaidőn kívül e-mailben és Partnerközponton keresztül fogadjuk a bejelentéseket

Elér minket telefonon, Partnerközponton keresztül, vagy e-mailben

Távoli segítségnyújtás egyszerűen

Tanácsadóink Önökkel szorosan együttműködve, a modern digitális csapatmunka eszközeit felhasználva, elsősorban képernyőmegosztással (Teamviewer) és telefonon kezelik a bejelentéseket.

A hatékony munkavégzés érdekében a sERPa és Nagy Machinátor szoftvereinkben közvetlenül beépítettük a TeamViewer-t, ami egy kattintással elérhető, de az alábbi linkről is letölthető.

Letöltöm a teamviewer-t

Érdeklődőink részére

 
  • Lépjen velünk kapcsolatba, ha:
  • Általános tájékoztatást kér az ügyviteli/vállalatirányítási rendszerek előnyeiről!

  • Konkrétan valamelyik termékünk, a Nagy Machinátor, vagy a sERPa iránt érdeklődik!

Ügyfeleink részére

 
  • Felhasználói létszám bővítése;
  • Licenc bővítés;
  • Modul vásárlás;
  • Hibabejelentés.
Partnerközpont
partnerközpont