Új sERPa fejlesztés!
Ügyfeleink számára jól ismert törekvésünk, hogy folyamatosan igyekszünk új és hasznos fejlesztéseket készíteni a rendszerinkben, melynek célja, hogy a sERPa Integrált Vállalatirányítási Rendszer biztosítsa az átlátható, eredményes és hatékony működést. Ennek szellemében készült új fejlesztésünk, a 117-es verziótól elérhető előlegszámla automatizálás, amely a Bankkivonat rögzítésekor segíti az előlegbekérő kiegyenlítésével járó folyamatot.
A fejlesztéssel a Pénztárbizonylat és a Kivonat funkciókban az előlegbekérő kiegyenlítése típusú tétel rögzítésekor lehetőségünk van automatikus előlegszámla generálására a megadott rendelés azonosítóhoz tartozó előlegbekérő alapján. Szabályozhatjuk, hogy melyik vevőszámla sorozaton készüljenek az előlegszámlák, továbbá, hogy azok generálása vagy nyomtatása is végbe menjen-e.
Tekintse meg az új fejlesztésünkről készült videónkat: